knvb en zijn videofragmenten

Ik dacht even op de site van de knvb fragmenten van arjan robben te bekijken, wegens gemist. Makkelijk te vinden. grote link op hun thuis pagina naar video, dan kiezen wat voor een ssort samenvatting je wilt zien, en dan.... gebeurd er helemaal niets.

Ik heb real en wmp en qt, dus wie weet wat hier niet klopt?

Ik heb hetzelfde probleem... In Safari krijg ik het blauwe legoblokje met vraagtekens te zien. In Firefox begint hij wel met iets dat op downloaden lijkt (transferring data from...), maar ook hier blijft het zwart. Ik had dit probleem ook met een herhaling van netwerk. In Safari kreeg ik een foutmelding over een plugin van Windows Media Player. Maar ik heb alles netjes geinstalleerd. In Firefox werkte het wel gewoon...

Dus sorry, geen antwoord op je vraag, maar ik kijk ook uit naar mogelijke oplossingen…

Groet!

Die site van de KNVB is gewoon een rotzooi, langzaam, lelijk en die filmpjes werken niet.

:x

:grrr: :nietblij: :nietblij: :grrr: ik druk daar recht op VIDEO (bij knvb.nl) en safari klapt er helemaal uit!

Tja .. dan maar naar de TV kijken inplaats van naar de Apple.. Ik heb een geen problemen mee want als er voetbal is op TV kijk ik altijd wel :?