Koffie over toetsenbord, alleen muis doet het nog

Ha! Je wilt niet weten wat ik nog op zolder heb liggen...

[quote:babe23b2a5="Deskman"]Ha! Je wilt niet weten wat ik nog op zolder heb liggen...[/quote:babe23b2a5] En jij niet alleen... gewoon in de container die rommel.

Ik moest een keer zo hard lachen de volle slok bier die eerst in mijn mond zat in mijn toetsenbord terecht kwam. Dit toetsen bord deed toen ook moeilijk. Heb hem goed schoongemaakt en goed laten drogen. na een tijdje deed hij het gewoon weer.

Zou het in ieder geval proberen kan toch een duit schelen :wink:

Zaterdag 5 juni a.s. is er weer een Apple- / Klohuisdag in de Blokhoeve in Nieuwegein. Misschien dat je daar voor weinig een nieuw toetsenbord kan scoren. Persoonlijk vind ik de spullen van [url=http://www.macally.com]MacAlly[/url] erg mooi (vooral die icekey) en de service is goed: lifetime warranty. 3 jaar oud toetsenbord, gekocht bij MacHouse ging stuk, teruggebracht, dood verklaard, gratis nieuwe gekregen. Mooi toch!

[quote:7acb17f0d1="K!P"]anders werkt gewoon elk usb toetsen bored...alleen is de apple knop dan voorzien van een windows trekentje :D[/quote:7acb17f0d1]

Dus als ik het toetsenbord van mijn werk leen (Acer), dan zou mijn mac daarmee werken??

TIP: Mocht je iets over je de toetsenbord gooien! Neem hem mee onder de douche, laat hem een paar dagen tot een week drogen. Vaak doet ie het dan wel weer. Zoniet? -> Vette pech voor de kabouters!

Vraag niet hoe het kan, maar gisteren aangesloten en alles doet het weer, behalve de spatiebalk.... Nou ja, dan maar een reserve. En een keer de spatiebalk aan de praat proberen te krijgen. Misschien in de komkommertijd.