Komplimenten........

Eerder heb ik een posting gedaan over het inbouwen van een SSD in mijn Imac. Vele APR's gaven niet thuis. De Enigste was MacRepair in Amsterdam. Aangezien dat ik in Eindhoven woon wilde ik het dichterbij huis houden.Via via kwam ik in contact met Patrick Spaan in Sittard. Hij is een Apple Engineer in hart en nieren. IK heb mijn imac naar hem gebracht voor de inbouw van en SSD en vervanging van mijn HD naar een 2 TB.Hij heeft alles heel vlot geregeld en ook mijn hele systeem overgezet naar SSD voor een heel goede prijs. Dus voor ieder die een reparatie wil doen aan zijn/haar mac adviseer ik ga niet naar een APR maar neem contact op met Patrick Spaan in Sittard.
Groet Mr Davidoff.

Ik wil niet de vervelende gaan uithangen maar het is complimenten :) Tenzij je een Duitser bent uiteraard!

Misschien handig om een e-mail, facebook of een site (als hij die heeft) van hem erbij te zetten... want met alleen een naam kom je niet ver.

Waarschijnlijk dit ?

http://www.ictap.nl/Home.html

Klinkt interessant aangezien we in dezelfde gemeente wonen en ik nog een sloppy eerste generatie MacBook Air heb liggen met een kapotte scharnier + kabel naar de geluidskaart.