Komt Panther vrijdag ?

Panther wordt volgens mij wel degelijk door TNT bezorgd, dat staat tenminste op de trackingsite van Apple:

Carrier Name Tracking Number
TNT EXPRESS WORLDWIDE

The following items signed for by:

Product Description Product Number Product Quantity
MAC OS X PANTHER 10.3 RETAIL-NLD M9227N/A 1

Kan ook zijn dat TNT Experss hem niet bij jou maar bij een ander maatschappij aflevert. (ik weet het ook niet :( )

en heeft iemand hem al :p?

Ik kan hem ook niet tracken via tnt.nl :frowning:

TNT ken de mijne nog steeds niet :cry:

Jullie hebben het steeds over tracker bij de apple store. wat ik daar ook probeer (met verschillende zendingen in de laatste maanden) ik krijg daar steeds de melding dat hij mijn order niet kent. Ik heb daar alles al geprobeerd, zowel weborder nummer als dat tnt nummer maar niets werkt. voor een tijd geleden (jaartje) werkte het nog prima maar helaas nu niet meer.

Op de beginpagina van de nederlandse Apple Store staat nog steeds; vandaag besteld > vrijdag 24 oktober geleverd.

Lijkt mij erg sterk…

gaat Steve hem persoonlijk brengen????????? :P

Volgens mij hebben ze een deal met TNT, misschien liggen alle pakketten al op de distributiecentrums om morgen gelijk verspreid te kunnen worden :roll: (wie werkt er bij TNT?? 8) :P )

zo zei ik al gister..

er zijn al mensen die hem binnen hebben gehad gister!!

[quote:d4e4775210="HS-L"]zo zei ik al gister..

er zijn al mensen die hem binnen hebben gehad gister!![/quote:d4e4775210]

Foutje van TNT? :innocent:

Heb ook maar eens gekeken wat er bij mij stond... Ook nog "being assembled"... Wat moeten ze dan in godsnaam doen? Het doosje nog inpakken? [b:996a8bbf01]Versturen die hap![/b:996a8bbf01]

Voor forumgangers van wie de Panther op komst is uit Ierland (AppleStore): tracking info is nu ook verkrijgbaar, maar blijkbaar wel met enige vertraging; ik lees zojuist het volgende:

Activity Location Date / Time (GMT)
Delivered DUBLIN, DU, IE 21 Oct 2003 11:10
Depart Terminal DUBLIN, DU, IE 21 Oct 2003 11:10

Ik weet niet wat ze daar in Ierland bij TNT aan het doen zijn, maar volgens mij zitten ze allemaal in de kroeg aan de whiskey :lol: :P

[quote:aad19b0ae2="Mac-ofiel"]Ik weet niet wat ze daar in Ierland bij TNT aan het doen zijn, maar volgens mij zitten ze allemaal in de kroeg aan de whiskey :lol: :P[/quote:aad19b0ae2]

als het kilkenny of guinness is geef ik ze groot gelijk ,…

whiskey trouwens ook hoor!

[quote:af17e866cf="mattiman"]Heb ook maar eens gekeken wat er bij mij stond... Ook nog "being assembled"... Wat moeten ze dan in godsnaam doen? Het doosje nog inpakken? [b:af17e866cf]Versturen die hap![/b:af17e866cf][/quote:af17e866cf]

Bij mij idem dito. Nog steeds “being Assembled”. Gisterochtend een mail gestuurd naar de AppleStore. Geen reactie terug gehad. Vrijdag is voor mij de enigste dag wanneer ik deze kan ontvangen, volgende week niet meer. Ik las bij de voorwaarden dat je je bestelling kan annuleren als deze nog niet is verstuurd. dus een mail met mijn annulering verstuurd per mail en ik koop 10.3 wel in de winkel over 2 weken. Ben benieuwd of ik nou OS 10.3 toch morgen krijg en/of ik antwoord krijg.

Hij is onderweg :D :D :D :D :D :D ophaaldatum 23 okt 2003

bestemming
Hengelo

afgeleverd

getekend door

datum
tijd

24 okt 2003
07:40
Arnhem
Out For Delivery

24 okt 2003
06:56
Arnhem
Import Received

24 okt 2003
01:55
Liege Euro Hub
Consignment Passed Through Transit Point

23 okt 2003
21:47
Dublin
Shipped From Originating Depot

23 okt 2003
16:26
Dublin
Consignment Received At Transit Poin

24 okt 2003 07:45 Rotterdam Out For Delivery :P

Bij mij staat er alleen dit:

Delivered
DUBLIN, DU, IE
21 Oct 2003 11:10

Depart Terminal
DUBLIN, DU, IE
21 Oct 2003 11:10

Maar ja dat is 21 oktober. Geen idee waar het nu is (op 24 okt.!!!). Bij TNT kennen ze het nummer niet. En oh ja er staat ook nog dit:

Carrier Name
Tracking Number

KUEHNE & NAGEL HIGH TECH LOGISTICS

Dus geen TNT. overigens staat er wel weer dit bij:

The following items signed for by:
TNT

Kortom, 1 grote chaos. Staat trouwens nog steeds in de applestore als je het vandaag besteld je het vanavond krijgt (althans de 24e 's avonds).

Daan

lijkt er op dat ze gisteren allemaal in 1 grote batch bij tnt zijn binnengekomen (TNT beheert tegenwoordig het Apple depot voor Nederland) en vandaag zo goed als allemaal worden uitgeleverd. :P

vrachtbriefnummer xxxxxxxxx ophaaldatum 23 okt 2003 bestemming Arnhem afgeleverd getekend door datum tijd locatie status 24 okt 2003 07:58 Arnhem Out For Delivery

24 okt 2003
06:52
Arnhem
Import Received

24 okt 2003
02:00
Liege Euro Hub
Consignment Passed Through Transit Point

23 okt 2003
21:47
Dublin
Shipped From Originating Depot

23 okt 2003
16:48
Dublin
Consignment Received At Transit Point :lol: :lol:

Ik had :evil: mijn kantoor-adres opgegeven om niet het briefje van de PTT thuis te vinden dat ik het kan gaan ophalen.....maar ik hoop dan wel dat ze vandaag nog langskomen, anders wordt het pas maandag....ARGHHHH... :evil: