Koopadvies 4s

Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe iPhone 4S omdat mijn 3Gs nu wel een beetje gedateerd is. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer. Ik heb aan 500 mb internet genoeg, zo schijnt en ik bel en sms niet bijster veel. (onder de 100 in de maand).
Mijn Vodafone sim-only abonnement kost nu 24 euro in de maand en dat vind ik prima, weet iemand wat op dit moment een goede deal is?
Ik weet dat 'de beste keuze' voor iedereen verschilt, maar enige indicatie van wat ik kan verwachten zou toch wel fijn zijn. Ik heb nu het gevoel dat ik bij elke provider door de kleine lettertjes genomen word.

Ik heb zelf een sim-only van vodafone met 500 mb, 75 belminuten en onbeperkt sms. Deze kost 22,50 en het eerste jaar 50% korting. Als je hier een losse iphone 4s bij koopt ben je stukken goedkoper uit dan het goedkoopste abonnement (waar de telefoon vaak geleasd wordt)

Thanks voor je reactie.
Ik heb hier ook iets open staan, namelijk:
Tele2
Smartmix 100 + Internet Large 1000 mb, 2 jaar (100 min/sms, 1000 mb internet), 9 maanden lang 15 euro en daarna 30 per maand. Toestel kost dan 363 euro. (wat niet onoverkoombaar is, ik heb 100 euro gekregen en ik kan de 3gs wel voor 120 van de hand doen)

Geheel los kost het toestel 588 euro, en die heb ik niet echt liquide op dit moment ;)

ik ben overgegaan naar tele 2

ik heb 200 bel/sms en 500 mb internet meer als genoeg voor gemiddelde gebruiker vind ik zit redelijk veel op internet en doe veel whatsapp betaal 12,50 per maand
wel een 2jarig abbo