Kopieer-beschermde maar toch toegankelijke templates ......

Hoi. Ik ben op zoek naar een manier - als die al bestaat - om door mij in Photoshop gemaakte afbeeldingen op een zodanige manier op te slaan en op cd/dvd te branden dat: a. iemand ze wel kan importeren in om het even welke foto-editor; b: transparantie bewaard blijft zodat mensen hun eigen foto's achter mijn template kunnen "plakken en het geheel vervolgens als een nieuwe afbeelding kunnen bewaren; c: mijn templates niet gekopieerd kunnen worden. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een beschermde folder met mijn templates en een soort van viewer waaruit mensen kunnen kiezen en vanuit waar de templates "geimporteerd" kunnen worden. Vraag ik het onmogelijke? Heeft iemand tips en hints? Alvast bedankt.

Ik ben bang dat [quote:6c4634624e]iemand ze wel kan importeren in om het even welke foto-editor [/quote:6c4634624e] en [quote:6c4634624e]mijn templates niet gekopieerd kunnen worden[/quote:6c4634624e] niet zo goed samengaan.

dank voor je reaktie Woz! Ik was er al bang voor. Moet waarschijnlijk dan toch op zoek naar iemand die een stukje software kan schrijven voor me.

Geen probleem. Als ik opmerken mag: Je gaat nu uit van 'het probleem'. Probeer eens te denken vanuit [i:7d7b482be2]wat je wilt[/i:7d7b482be2]. Kijk daarna eens wat mogelijk is. :lol: