kopieren van mp3's lukt niet OPGELOST

Hoi,

Bij het kopieren van een aantal mp3 bestandjes naar een SD kaart (of geheugenstick, ligt dus niet aan de kaart) gebeuren er vreemde dingen. Het lukt (meestal) niet. Soms komt daar nog een melding bij dat de kaart helemaal vol is terwijl er toch echt nog 600 Mb vrije ruimte aanwezig is. Iemand een idee of is dit onderdeel van Apple’s poging om verspreiding van mp3 bestanden tegen te gaan, kortom normaal voor OSX? In de help-files kan ik er in ieder geval niets over vinden.

groet,

rerooky

Bleek een brakke formatering te zijn. M’n iMac kon er niks meer mee maar Windoos formateerde hem en hij is nu weer goed te gebruiken. Dank ieder voor het meedenken en de info. Heeft me laten nadenken.
Groet,

rerooky

Bestandsindeling van het kaartje?

Ik ondervind met het kopiëren van mp3's en films naar mijn telefoon toch geen enkel probleem.

Ik ben nog niet één bestand tegen gekomen, die zich niet liet kopiëren (op een micro SD kaart).

FAT16, moet toch kunnen, niet? En soms gaat het wel

rerooky

Kaartje wel echt gewist? Of bestanden alleen naar de Prullenbak gesleept? Dan ook nog ff de prullenbak leegmaken!

Inderdaad, je prullenbak legen, anders blijf het vorige bestand op je stick staan. :)