"Koppel niet los." ?¿

Hey hey,

Heb net zo’n Ipod nano 4gb binnen en was aan het proberen alles aan de gang te krijgen. Cd erin, itunes installeren en nog wat meuk. Vervolgens krijg ik bij het opstarten van Itunes twee update mededelingen, 1 voor Itunes en 1 voor de ipod, gevolgt, geïnstalleerd en toen ging hij hem op de iopod knallen…maar nu blijft hij steeds op het scherm:

“Koppel niet los.”

staan en weet niet wat ik hieraan moet doen, of moet wachten (3 uur) voordat hij opgeladen is, of die update gewoon lang duurt of hij vastgelopen is…of…

(Her)Kent iemand dit?

MvrG.

Jeroen Stooker

Als er koppel niet los staat, dan is je iPod gekoppeld met je systeem (itunes). Je moet je iPod eerst software-matig loskoppelen, dus je iPod in iTunes loskoppelen door op het eject-knopje te drukken. Je update is denk ik al een tijdje klaar...

Ik had Itunes al een tijdje niet meer open staan. Maar wil alles proberen. :)

Als ik op het eject knopje druk gaan alleen alle dvd en cd lades open…of is dat weer het foute knopje :o

Bij windows (bij mac weet ik het niet) kan je het ook op een andere manier loskoppelen: bij 'deze computer' rechter muisknop op de iPod en dan 'uitwerpen'

Geniaal, het is gelukt !!!

Bedankt Marsman (en de rest van de lezers). 8)

Nou maar eens kijken of ik er wat muziekjes op krijg :wink:

Je moet niet op het eject knopje rechtonder klikken, maar in het venster in je linkerboven hoek (bron)

Als hier je iPod niet bij staat dan moet je het (in windhoos) in deze computer doen inderdaad

Daar stond hij idd niet bij, maar nu is het toch opgelost. Hulde, ik leer nog wel eens wat.....nu maar weer eens op schoolzaken focussen (moeilijk als je net een nieuw speeltje hebt ;) ).

eject knop onderaan: alle dvd, cd uitwerpen eject achter "iPod" Is iPod loskoppelen