na mijn ‘oude’ macbook verkocht te hebben ben ik van plan de nieuwe alu macbook 2.4ghz te kopen. Maar via Surfspot kwam ik erachter dat mijn broer extra korting kreeg via zijn school. Stel dat ik hem op zijn naam bestel (nee ik weet het, het is niet helemaal eerlijk) word hij dan ook automatisch afgeleverd op zijn adres? Want mijn broer zit namelijk op kamers. [size=9:0066831972]Ook vroeg ik mij nog af of er nog snel nieuwe updates komen voor de macbook (heb wel wat rond gespit op verschillende fora en macrumors, kwam wel wat tegen over de nieuwe quad core processors?). [/size:0066831972]
En misschien nog een stomme vraag, binnenkort heb ik een stage bij een reclamebureau. Zou ik daar bijvoorbeeld ook een korting uit kunnen slepen?
[size=9:0066831972]Het klinkt misschien allemaal een beetje krenterig, maar waarom zou ik meer geld uitgeven voor een macbook als ik hem goedkoper kan krijgen.[/size:0066831972]
Je kunt je product op een ander adres laten afleveren.
Echter is de manier waarop je het doet niet helemaal eerlijk.
Je kunt via Surfspot heel veel korting krijgen, maar dat kan ook al op de Apple-site zelf.
Dus als je wilt kun je deze korting makkelijk krijgen, maar of het eerlijk is..
De MacBook wordt hoogstwaarschijnlijk niet geupdate.
In oktober 2008 is hij geupdate, en nu zijn waarschijnlijk iMac, Mac Pro en/of Mac Mini aan de beurt.
Zover ik weet, kun jij met die stage niet meer korting krijgen, of het bedrijf moet contacten hebben met Apple zelf (waardoor je korting kunt krijgen), maar dat zal je moeten navragen bij het reclamebureau zelf.
Inderdaad gewoon via je broer doen, niet schuldig over voelen. Je betaalt toch gewoon voor je product? En het is echt niet zo dat apple nu verlies gaat maken op jouw Macbook.
Ik verwacht niet dat de Macbook word geupdate, maar ik zou toch even wachten tot dinsdag de Macworld afgelopen is: je weet maar nooit. Wat zijn 3 dagen nou op een Macbook-leven?
Ik zou er even over nadenken.
Als je hem voor 5 of 6 januari besteld, kan je 90 euro terugeisen op een printer:)
Dus als je hem ervoor besteld kan je de goedkoopste printer (is 90 euro) terugkrijgen en dan kan je die eventueel ook nog verkopen :D
Zelf heb ik iets duurdere printer genomen met Wifi (voor 30 euro) en houd ik ook gewoon lekker voor thuis
Ik heb de 300 euro meer er voor uitgegeven en vind het nog steeds iedere cent waard. Ik zou gewoon even bekijken waar je hem voor gebruikt. Ik gebruik hem voor grafisch werk en 3d werk als ik onderweg ben ofzo en dan ben je blij met elk stukje snelheidswinst. Maar dat betekent dus helemaal niet dat de 2.0 traag is ofzo. Voor de alledaagse werkzaamheden als mail, internetten, hd filmpje kijken of Word is het ruim genoeg.
Alleen nog even een laatste vraagje, de toetsenbord indeling. De US lijkt mij dus een stuk fijner, zal de uitmaken met de verkoop? En welke gebruiken jullie? En het verschil is hetzelfde op het bovenstaande plaatje?