KPN / HI abo: Eindelijk huidige saldo opvragen.

JAAAAH!!! :D:D

Eindelijk kun je nu je huidige saldo van wat je nog over hebt voor deze maand opvragen bij Hi.

Stuur een (gratis) SMS met daarin “Saldo” naar 1244 en je krijgt vrijwel direkt te zien hoeveel je nog over hebt.

Erg fijn als je aan het einde van de maand nog even je laatste euro’s op kunt bellen.

Succes!

WAUW! Dit is echt goed!!

Daar zat ik echt op te wachten, werkelijk.
Uw tegoed is: €63,66 tot factuur 22 juni.

:smiley: Top. Heerlijk; die eerste twee maanden zoveel belminuten gratis :wink:

Ik begrijp het even niet, bij Hi kun je ook gratis met *101# bellen en dan krijg je ook je saldo te zien, waarom dan een sms-je gebruiken? :|

[quote:e86a40b48e="MacEagle"]Ik begrijp het even niet, bij Hi kun je ook gratis met *101# bellen en dan krijg je ook je saldo te zien, waarom dan een sms-je gebruiken? :|[/quote:e86a40b48e] Dat is alleen voor PrePaid. Voor abohouders is dit nieuw.

Okay vandaar sorry :wink:

Ben ik net bij Hi weg... omdat ik nooit wist hoeveel saldo ik had :?

[quote:e070151e5d="pepe"]Ben ik net bij Hi weg... omdat ik nooit wist hoeveel saldo ik had :?[/quote:e070151e5d] Ik wilde ook al heel lang weg, maar heb me helaas voor 2 jaar laten tillen.... (nog 11 maanden te gaan :()

/EDIT: Inmiddels gaat het al niet meer. Zullen wel werkzaamheden zijn.

‘SMS kon niet verzonden worden’

Ik heb het net geprobeerd maar hier nog geen resultaat, zo nogmaals proberen dan maar.

[quote:5a02bbd75a="fetcher"]Ik heb het net geprobeerd maar hier nog geen resultaat, zo nogmaals proberen dan maar.[/quote:5a02bbd75a] Kun jij wel het bericht versturen nu dan?

Nee hij wil hem niet versturen...