KPN Interactieve TV Via Safari

Hallo beste mede forum mensjes :)

ik wil graag via mijn macbook naar kpn itv kijken maar krijg de melding dat het momenteel niet beschikbaar is, echter werkt het wel op google chrome maar dat wil ik juist niet omdat ik werk met safari en daar wil ik eigenlijk niet van afwijken of steeds moeten switchen heeft iemand dit wel voor elkaar gekregen? lees dat sommige mensen er geen problemen mee hebben om het te kijken via safari.

mvg Henry de vries

[img]/uploads/community/288ed978d3ff4354a42bab27c48bb8746692fed8_0.png[/img]

Hoort gewoon te werken met de standaard safari, zelfs op je iPad. Wellicht kun je safari opnieuw installeren (.dmg file van Apple downloaden en installeren). Werk je direct vanaf je KPN modem of via een tweede router?

Wij hebben de KPN experia box dus zit er rechtstreeks op :) zal eens proberen safari opnieuw te installeren op de iPad heb ik er een app van en op de iphone ook

[S]Probeer eens met Chrome/Firefox?[/S]
Niet goed gelezen.

Heb je extensies voor Safari gedownload? Zoals een Adblocker.
Zo ja probeer die eens uit te zetten.

We gebruiken het hier op alle iMacs met Safari.
En dat werkt i.d.d. prima.

Heb je 'stel Safari opnieuw in...' al eens uitgevoerd (Safari > ...)? Safari opnieuw installeren lijkt me nogal rigoureus als je niet zeker weet dat het daar aan ligt.

[u]oeps , ook niet goed gelezen[/u]

heb wel eens vaker dat iets niet werkt in Safari terwijl andere browsers zonder problemen doen, vaak ligt het aan een plugin

Zou moeten werken in Safari, bij mij werkt het in ieder geval prima. Wellicht de benodigde plugin eens opnieuw installeren?

Bedankt jongens ik zal er eens mee gaan stoeien :)

Is er een mogelijkheid om dit op een ziggo netwerk te ontvangen? Ik heb wel een abonnementsnummer en een pincode van KPN(van mijn oma) Maar ik wil thuis ook op mijn MacBook tv kunnen kijken.

Ik hoop dat jullie hier een antwoord op weten.

Groet,
Sjoerd

Ik meen me te herinneren, dat het alleen werkt op het netwerk waar de bij het abonnement behorende Experiabox staat.

[quote=KarelWillem url=http://www.onemorething.nl/community/topic/kpn-interactieve-tv-via-safari#post-2504762 time=1356544544]Ik meen me te herinneren, dat het alleen werkt op het netwerk waar de bij het abonnement behorende Experiabox staat.[/quote]

Klopt, je moet op de combinatie netwerk + abonnement zitten.