KPN InternetPlusBellen

Howdi!

Vraagje.
Heeft er iemand ervaring met InternetPlusBellen van KPN en hun Experia Box? Wordt het allemaal ondersteund voor Mac, of zijn hun helpdesk en/of monteurs allemaal Apple-analfabeten?

In mijn geval zou er een iMac G5 inclusief Airtunes draadloos op moeten draaien, en eh… ik zou graag willen bellen!

Gaarne uw reactie!

Ja, nee, nee

Ja, het werkt (wifi én gedraad) uitstekend! Helpdeks en monteurs zijn, over het algemeen, alleen kundig wat betreft windows. Ervaring leert dat je geen HD nodig hebt WPA-key krijg je thuisgestuurd, SSID van het modem (Siemens) staat er onderop! Appletje-eitje!

Bellen werkt ook!

Succes!

Aljo

je zegt dat hij wifi uitstekend werkt... ik heb een ibookje met airport, snap ik dan goed dat in je lijstje met gedecteerde draadloze netwerken ook de experia vermeld zou moeten staan? ik zie hem nl niet in de lijst staan (heb wel gedraad connectie, maar daar gaat het me juist niet om. (op de pc laptop van mijn vriendin zie ik ook geen draadloos netwerk. zal er iets mis zijn, waar ik dus TOCH die monteur voor moet laten komen? (bah)

[quote:8b57370189=“Aljo”]J
Ja, het werkt (wifi én gedraad) uitstekend! […] Appletje-eitje!

Aljo[/quote:8b57370189]

experia heeft een zg gesloten netwerk de naam staat onderop je experia het begint met SX5... dit moet je invullen bij de naam van je het netwerk. suc6