kpn neemt hubhop over

Dit bericht stond in de parool lunchnieuwsbrief:

• KPN stapt in surfen op het terras
    AMSTERDAM - Hubhop, de Amsterdamse aanbieder van ‘hotspots’ voor openbaar
    draadloos internet, is overgenomen door KPN. Het telecomconcern investeert
    anderhalf miljoen euro, waarmee oprichter Boris Veldhuijzen van Zanten een
    landelijk netwerk voor draadloos internet denkt te kunnen bouwen.
    Lees verder: http://www.parool.nl/1052197429218.html

Da's weer mooi klote dan... :-( Ben al een tijdje lid van HubHop (was lid nummer 100, nog mooi petje gekregen) en ik schijt er altijd van als dit soort kleine onafhankelijke initiatieven weer worden opgeslokt door smerige zaken-etters als KPN. Heb ik net vorig jaar ALLES van KPN stopgezet, krijg ik er op deze manier toch weer mee te maken. :cry:

Het antwoord van Boris (van HubHop) op een soortgelijke reactie bij WebWereld [quote:e267bcdc82][i:e267bcdc82]"Ik snap de teleurstelling van wel maar denk dat het onterecht is. Niet voor niets is de HubHop community inmiddels een apart onderdeel van HubHop (op miwifi.nl) welke gewoon zal blijven bestaan. Danzij de investering van KPN zal hubhop nog harder kunnen groeien en komt ons doel, een landelijk Wi-Fi netwerk, het snelst tot stand."[/i:e267bcdc82][/quote:e267bcdc82]

Toch blijf ik van mening dat het een slechte zaak is. KPN is geen Sinterklaas, eerder Satan. Als ze ergens geld in stoppen willen ze ook (snel) geld terug zien. Dit geld komt niet zomaar uit de lucht vallen, dat zullen ze wel weer van jou en mij willen vangen. 't Is jammer, maar dan maar geen hubhop meer. :-(

Als er in Nederland 1 organisatie heeft bewezen crimineel te zijn is het KPN wel.

[quote:013bced846="iRuben"]Toch blijf ik van mening dat het een slechte zaak is. KPN is geen Sinterklaas, eerder Satan. Als ze ergens geld in stoppen willen ze ook (snel) geld terug zien. Dit geld komt niet zomaar uit de lucht vallen, dat zullen ze wel weer van jou en mij willen vangen. 't Is jammer, maar dan maar geen hubhop meer. :-(

Als er in Nederland 1 organisatie heeft bewezen crimineel te zijn is het KPN wel.[/quote:013bced846]

De vele gezichten van iRuben?

UPC is erger, maar ik ben inderdaad erg benieuwd wat voor consequenties dit gaat hebben.

[quote:2c07f0e920="els"]De vele gezichten van iRuben?[/quote:2c07f0e920]

Ach ja… Wist niet welke ik als Avatar zou zetten, dus dan maar allemaal. :stuck_out_tongue: Even de pagina verversen en Ruben heeft weer een nieuw hoofd. :smiley:

[quote:486610341d="iRuben"][quote:486610341d="els"]De vele gezichten van iRuben?[/quote:486610341d]

Ach ja… Wist niet welke ik als Avatar zou zetten, dus dan maar allemaal. :stuck_out_tongue: Even de pagina verversen en Ruben heeft weer een nieuw hoofd. :-D[/quote:486610341d]

Je bent een knapperd hoor! :wink:

Ben het volledig met Iruben eens, KPN su*(* Ik laat de krachttermen maar achterwege, de hubhoppers hebben in ieder geval 1 puntje minder. Zullen we met z'n allen wat staatsloten aanschaffen, winnen, en gewoon zelf wat van die antennes ophangen? Dan wel met Babyxl oid.

Om eerlijk te zijn gebruikte ik eigenlijk toch alleen al de privé hotspots hier bij mij in de woonplaats, die blijven natuurlijk gewoon hetzelfde, wel of geen hubhop...