Kranten.com verschillend op PBook en iMac/PowerMac ????

Kan iemand mij helpen met een merkwaardig verschijnsel. Sinds een tijdje kan ik mijn 'homepage' (kranten.com) niet meer op mijn pBook krijgen. Ik krijg dan een 'Bad Request' melding. Deze melding krijg ik ook als ik niet in Safari maar in Shiira open. Het lukt me wel om in Firefox deze pagina te zien. Thuis (zowel op iMac als G4 Powermac) krijg ik de pagina gewoon te zien, zowel met Safari, Shiira als Firefox. Alle systemen draaien identieke software en OS versies.

(een deel van) de precieze foutmelding is:

[color=blue:34f7406c9e]Bad Request

Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
[/color:34f7406c9e]
[i:34f7406c9e]en dan nog een heeeeeeeeele lange regel met cookie, ads en andere verwijzingen.[/i:34f7406c9e]

iemand een idee ?

Shiira is gebouwd op Safari, dus dat het dan daar ook niet mee werkt lijkt me logisch. Klinkt als een Safari probleem. probeer eens:

stel Safari opnieuw in
dan worden een hoop dingen weer goed ingesteld en je cache geleegd.
let op, ook je wachtwoorden en cookies worden gewist, dus je zult opnieuw moeten inloggen op diverse sites.

Deze vindt je onder het Safari menu

Marcel

op mijn Powerbook doet'ie het goed...

lijkt me dan meer met inderdaad jouw safari te maken

:wink: Max

gebruik je little snitch ?? zo ja kijk eens of je niet het ip hebt geblock van de pagina... (is mij nl. een keer overkomen..) :?

Misschien is het opgelost. Ik heb mijn cookies es bekeken, en kranten.com had een ENORME hoeveelheid cookies gecreeerd. Hoe dat komt weet ik niet - even in de gaten houden - maar toen ik die allemaal overboord gekieperd hebt deed ie het weer.....maar of dit de structurele fout & oplossing is ?