Kras achterkant iPhone 3GS

Beste OMT'ers,

Vanmiddag ben ik met m’n scooter onderuit gegaan, naast wat brand- en schaafwonden en blauwe plekken, zit er een kras op de achterkant van mijn pas nieuwe iPhone 3GS :frowning: deze kras is door mijn broek heen op de iPhone gekomen, dus dat heeft het gelukkig een beetje weten tegen te houden. Weet iemand een goed middel om deze kras weg te krijgen ? Alvast bedankt.

Misschien een hoesje kopen? zie je het ook niet meer.

Lijkt me lastig om een kras op plastic weg te poetsen.

ik denk dat je die kras niet meer weg krijgt. ik hoop ook op een wonder middel (ik heb ook genoeg krassen op mijn ipod touch)

Ja ik had zelf ook al een slecht gevoel erover, dan heb ik maar pech :P Binnenkort toch maar een hoesje kopen om erger te voorkomen.

Als het een flinke kras in het plastic zit, krijg je hem er niet meer uit..

Ja hij zit in het plastic, het is niet een klein krasje aan de oppervlakte.

Da's kut... Maar het ziet er wel stoer uit :P

[quote:e7012ab6ea]Da's kut... [/quote:e7012ab6ea] Precies.

Je kan het volgende doen.

1. Ermee leven
  2. Een nieuwe kopen

Je hebt sowieso geleerd dat je voor je volgende iPhone een hoesje moet kopen, en in het vervolg wat voorzichtiger rijden, en/of een auto kopen.

Haha ik had het liever niet gehad. Maar het valt gelukkig mee.

Da's inderdaad wel balen, ja. :|

Is er een andere partij bij betrokken geweest? misschien kun je dit dan op de aansprakelijkheidsverzekering aankaarten.

Hoe is het met je scooter?

Nou het was iemand anders scooter waar een DR70 en Yasuni R onder zaten (voor de mensen die er geen verstand van hebben, zoiets gaat 95 km/h), op de scooter zitten wel wat krassen. Maar dat verhaal ik wel op de verzekering. Als er na het repareren van de scooter nog wat geld overblijft kan ik altijd nog de achterkant van mn iPhone vervangen.

Ben jij nou de schuld van het ongeluk of heeft iemand je aangereden? Dat is wel handig die informatie, want misschien zou je dan je verzekering aanspreken op je scooter én op je iPhone.

Nee ik reed gewoon op een lang fietspad, en op het einde ging ik draaien. Toen ik weer optrok ging ik onderuit met ongeveer 30 km/h en helaas viel ik precies op de kant waar mijn iPhone in m'n broek zat. Dus het is gewoon mijn eigen schuld.

Hmmm, dat is balen! Er bestaat geen wondermiddel helaas. Maar er zijn gelukkig diverse (mooie) hoesjes te vinden!

Ach en weet je, het is en blijft een gebruiksvoorwerp. Vroeg of laat komen er toch krassen op, zo steekt de natuur- en scheikunde nu eenmaal in elkaar :P

Ik zag laatst iemand lopen met een soort kunstof hoesje dat precies op de achterkant van een zwarte iPhone lijkt :P Had 'ie via het internet besteld :P Misschien is dat wat :)

Ja dat zag ik ook al op ebay, gewoon iets dat je op je iPhone klikt en dat hetzelfde eruit ziet als de achterkant van de iPhone. Kost maar €5, Het enige wat ik mij afvraag is of dat niet de krast op de iPhone zelf, want plastic op plastic wil nog wel eens krassen geven

Je kunt polijstmiddel krijgen bij de T For telecom

Ik ga morgen wel even langs, ik moet toch in de stad zijn. Want het linker oordopje geeft nu al een kraakgeluid, dus ik neem aan dat t-mobile dit kosteloos gaat vervangen.