Krassen op iPod

Hallo,

Afgelopen vrijdag is mijn 3g 15gb iPod aangekomen. Nu zat ik gister met het kamerlicht aan een beetje met het apparaatje te spelen en zie ik ineens allemaal kleine krasjes op het schermpje?! OMG! De krasjes zijn wel niet zo erg dat je het altijd ziet, maar als je in een bepaalde hoek kijkt zie je ze wel degeljk. Beetje raar voor zo’n duur ding.

Is dat normaal? Ik bedoel, zelfs m’n mobieltje en m’n Gameboy Advance, die ik veel langer heb zien er niet zo uit.

Kan ik hiermee bij Apple aankloppen zodat ze een nieuwe sturen of moet ik hier even doorheen bijten?

gr.,
Bas

die van mij was zo glad als babybilletjes toen hij nieuw was. En volgens mij zat er ook zo'n vliebertje plastic overheen wat je er meteen af haalt.

Dus die van jou is 2e hands of niet helemaal lekker, terug naar de winkel!

Of vergeten dat plastiekje er af te halen???

:wink:

Terug naar de winkel.. Dan kan ik er nog langer op wachten en wie zegt dat ie dan niet krast.

Als het je erg irriteert kan je er toch gewoon mee terug gaan? Zoiets hoort gewoon niet op nieuw spul, maar als je het teveel moeite vind kosten laat je het toch gewoon lekker zitten?

De mijne was ook zo glad als een aal...

Heb em nu een week en de eerste krasjes verschijnen al…
Niks aan te doen, het product wordt nu eenmaal gebruikt.

Ik zou er ook mee terug gaan. Overigens een aardige tip voor anti-kras-poddies: Koop bij de handyman een tubetje display-pasta voor 3 euro. Je kunt er je iPod weer helemaal krasvrij mee krijgen. Lekker poetsen op balkon of in de tuin....een dankbaar werkje voor een weer sexy gladde pod!