Krijg je tegenwoordig trouwens een ...

Krijg je tegenwoordig trouwens een driver cd bij Windows Xp om usb drivers, video drivers enz. te installeren? Want mijn pa heeft toen die vroeger zijn pc kocht dat wel gehad. Dit zou ik ff willen weten i.v.m. het kopen van winxp voor bootcamp.

De drivers dieje nodig hebt om windows via bootcamp te installeren staan op de installatiecd van Leopard.

Dit hoor je gewoon bij je computer te krijgen. In het geval Apple zit dit in Bootcamp. Je moet dan een CDtje branden met alle drivers e.d. er op geinstalleerd. Deze kan Windows gebruiken. Misschien moet je je even verdiepen in de werking van Bootcamp, hier zijn 1000den topics over, en anders hebben we altijd Google nog.

Bij windows XP krijg je die niet. Als je een samen je een PC samen stelt, of laat samen stellen, zitten er altijd driver CD's bij.

Voor Bootcamp kun je een CD branden met het Bootcamp hulp programma. Ben zelf weer van Bootcamp afgestapt, om verschillende redenen:

1. XP zuigt, vooral de versie die ik heb :stuck_out_tongue:
  2. Gebruik XP te weinig om HDD ruimte op te offeren hiervoor
  3. Met parallels kon ik alles wat ik met XP wou doen

[quote:066f61dc92="DEMON"]Voor Bootcamp kun je een CD branden met het Bootcamp hulp programma. [/quote:066f61dc92]

Je hoeft dus geen CD meer te branden… dat gaat nu dus via de Leopard schijf…

Yannes, zou je niet voor al je vragen over het aanschaffen nieuwe topics willen openen in "spelletje".... je vorige [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=119134]vraag[/url] was nou ook niet echt van een geweldig niveau en deze vraag had je ook zo kunnen vinden, bijvoorbeeld op de [url=http://www.apple.com/nl/macosx/features/bootcamp.html]Apple site over Boot Camp[/url].

[quote:1c67c923e6=“apple.nl”]Nadat je Boot Camp hebt gestart, plaats je de Leopard-dvd en alle benodigde besturingsbestanden worden gewoon voor je geïnstalleerd. Deze dvd bevat alles wat je nodig hebt om op je Mac met Windows te kunnen werken.[/quote:1c67c923e6]

[quote:1c67c923e6=“apple.nl”] Windows-programma’s hebben volledig toegang tot (…) , [b:1c67c923e6]versnelde 3D-beelden[/b:1c67c923e6] en snelle verbindingen zoals USB, FireWire, Wi-Fi en Gigabit Ethernet.[/quote:1c67c923e6]

Beter was het geweest om eerst het switchersforum door te lezen, de site van Apple door te spitten (je had het antwoord op beide van je vragen hier kunnen vinden) en als je dan nog vragen houd of in elk geval liever wat persoonlijke aandacht wilt voor het aanschaffen van je mac of voor het werken met Boot Camp, één topic openen in het switchersforum…

En dan nog: wat heeft BootCamp in zoverrre te maken met spelletjes?

Gamen met Bootcamp.