Krijg nou wat: Apple's bizarre poetsdoekje is bijna niet aan te slepen

Eerder deze week bracht Apple een wit poetsdoekje op de markt van €25. Vandaag wordt duidelijk dat het onnodige dure doekje een succes is.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Volgens mij is dat doekje er inderdaad niet voor niets, en wel als melkkoe voor Apple. Een beeldscherm reinigen kan perfect met elke andere zachte, pluisvrije doek. Daar hoeft écht geen Apple-logo op te staan; zelfs niet bij de was-instructies.

Zijn er nog altijd mensen die niet door hebben dat Apple wél een lifestyle merk is geworden? Ik dacht dat dat ondertussen duidelijk was. Ik verbaas me dan ook vooral over de verbazing.

Raar dat het op de website effectief “Poetsdoekje” heet en niet “iCloth” of zoiets.

En daarom werk jij niet op de marketing afdeling van Apple :grin:

Vind het meer raar dat hier een redactioneel stuk over moet worden geschreven. Per slot ben je niet verplicht om het te kopen en is er pas over te oordelen als je het hebt geprobeerd. En ja, er zijn zeker goedkopere poetsdoeken maar er zit zeker ook verschil in kwaliteit. Persoonlijk koop ik meestal mijn poetsdoeken bij Coolblue en die zijn rond € 15,- per stuk en van prima kwaliteit.