Krijg PB niet uit sleep

Ik was dus bezig op me PB, en speelde op de achtergrond een filmpje af, maar opeens schoot m'n PB in sleep, je ziet ook het lampje zo knipperen zoals die dat normaal doet wanneer ik 'm in sleep zet. Ik krijg 'm verder ook met geen mogelijkheid eruit want me toetsenbord reageert niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? :cry:

Naja opgelost, ik had dus niet in de gaten dat m’n accu zowat leeg was. Toen íe aan stond, stond íe op 34% en dat gaat met Garageband aan, en zo’n filmpie best hard i guess. :lol:

Ik had ff een vraagje over het constant gebruiken van de PB. Tot nu toe gebruik ik 'm alleen nog maar onderweg, maar wil ik 'm thuis ook gewoon gaan aansluiten. Maar ik vroeg me af of dat ik de plug die ik gebruik voor het opladen ook gewoon kan gebruiken voor het constant gebruiken? Er zat in m’n doos namelijk ook een soort van contactpunt die je denk ik op dat laadblok kan aansluiten, zodat je die direct in de muur kan steken.

Die plug of de verlengkabel is echt hetzelfde.

Het is zeer eenvoudig, als je hem op batterij gebruikt , en hem steeds opnieuw oplaadt , wanneer je lapje dus oranje is, dan ziet je batterij af.

Wat ik doe, is hem mobile gebruiken, en wanneer ik ergens een stopcontact heb, gebruik ik hem van het net, zodat m’n batterij niet afziet, lampje geel dus.

Je doet ermee wat je wil natuurlijk, maar ik probeer m’n batterij te sparen + je zet je brightness vollenbak enzo en je laptop ziet er niet van af, want hij zit op het net .

Ik gebruik m’n adapter dus zoveel mogelijk.

Hm ok dankje :) Denk dat ik het voortaan ook maar eens zo ga doen dan.

Als een PB of IB Accu bijna leeg is, laat ie het idd niet toe om hem uit zijn slaap te halen. Pas als je de stekker erin steekt dan kan je hem weer "wekken".

En over dat gebruik thuis, ik zou zeker niet de lader er constant indoen, daar wordt je accu echt heel erg lui van. De duur van de Accu gaat echt zodanig achteruit op den duur dat je de 2 uur niet eens meer haalt.

Succes Verder

:mrgreen: