Kromtrekkende iMac G5??

Ik heb het idee dat mijn half jaar oude iMac G5 aan het kromtrekken is! Achterop zit bovenaan een ventialatiesleuf. Als je hier met je vinger langsgaat, kun je precies voelen of alles recht is of niet. Ik weet 99% zeker dat dit voorheen allemaal netjes recht was. Nu echter zit er ter hoogte van de superdrive een 'verzakking': het onderste deel van de sleuf ligt enkele millimeters dieper dan het bovenste deel, en alleen bij de superdrive.

Heeft iemand anders dit wellicht ook?

Mijn vorige 12" PowerBook had na het in garantie herstellen van de Combodrive een paar milimeter opening in de behuizing. Vermits ik pas een nieuwe iMac heb kan ik je probleem niet bevestigen. Al zo'n zaken verwonderen mij alleszins niet ...

Ja dit zou goed kunnen door de warmte die de G5 processor produceert. Ik zou gewoon even je dealer laten weten en het laten repareren. Kan zijn dat het nog meer verzakt en dan valt straks de hele computer los van de voet en dat moet je niet hebben.

Kan je misschien een foto plaatsen?

[quote:8caa214183="Remon"]Ja dit zou goed kunnen door de warmte die de G5 processor produceert. Ik zou gewoon even je dealer laten weten en het laten repareren. Kan zijn dat het nog meer verzakt en dan valt straks de hele computer los van de voet en dat moet je niet hebben.[/quote:8caa214183]

Ik zou die foto ook wel eens willen zien, bij mij is er nog geen “verzakking” te zien gelukkig.
Als het door de warmte komt die de G5 produceert zou ik het niet op deze plaats verwachten. Is er iets van een barstje of zo te zien? Lijkt mij een fabrikage fout bij het spuitgieten van de achterkant.

[quote:4b25b549a6="Remon"]Kan je misschien een foto plaatsen?[/quote:4b25b549a6]

Yep, foto staat hier: http://www.zzzap.nl/images/IMG_1080.JPG. Het betreft een 20" iMac. De Tiger-doos die ik ertegenaan heb geduwd, ter referentie, is recht.