Kun je aantal regels scrollen met je muiswiel veranderen?

Er zou van mij wel eens wat sneler gescrolled mogen worden. bv 6 regels ipv 1 als je aan je muiswieltje draait. Ik heb gisteren al een tijdje zitten zoeken, maar kan het niet vinden. Ben ik nou kippig of kan het gewoon niet?

Schuifsnelheid van de muis onder Toetsenbord en muis instellingen in de Systeemvoorkeuren?

Je bent heel kippig! :wink:

He karataka :wink:

Die had ik al gevonden/geprobeerd maar daar kan je alleen de snelheid van de muiswijzer mee insellen en de kliksnelheid.

Met de schuifsnelheid kan ik de scrollsnelheid van mijn muis regelen. Ik heb het getest in Teksteditor. Naaste de schuifsnelheid heb ik nog de opties "Snelheid aanwijzer" en "Dubbelklik-interval".

[edit=“screenshot”]

[img:c73af8cc22]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=8813[/img:c73af8cc22]

[/edit]

ok ga ik weer even kijken, toch een beetje kippig dus :sealed:

I told you :wink:

Nee, nee, nee, ik moet nu toch even wat rechtzetten. :lol:

Ik had wel de goede knop, op max gezet (scrollsnelheid) maar dit is lang niet genoeg. Ik wil dat hij minstens 6 x zoveel afstand aflegt als ik draai aan het wieltje. Nu duurt het een eeuwigheid voor ik naar beneden ben gescrolled. Het zijn geen regels maar pixels dat hij naar beneden scrolled. ik denk dat ik een stukje freeware nodig heb, die die afstand kan vergroten

Anders sleep je even met het scrollbalkje...

Dat probeer ik ook wel eens maar het werkt toch minder lekker op de eea andere manier.