Kun je dashboard uitzetten?

Ik vraag me af of je dashboard uit kan zetten. Dus zo dat er geen zwart pijltje meer onder staat.

Je kunt 'm uit je Dock slepen, maar Dashboard draait volgens mij altijd.

Als er geen widgets inzitten doet dashboard verder niets, ik geloof dat het dan ook geen system resources gebruikt. Dus widgets eruit en icoon uit de dock is het beste wat je kunt doen. Een uitknop heb ik ook niet kunnen vinden. Maar dat lukt met iets als het gerelateerde exposé ook niet....

Lees even [url=http://daringfireball.net/misc/2005/04/tiger_details#kill-dock-dashboard]dit[/url] er op na - er is een dashboard process. Elke widget loopt in z'n eigen process dus als je geen widgets gebruikt > geen resources gebruikt. Als dat pijltje je stoort, sleep de hele boel dan uit je dock.

Stoort mij totaal niet dat pijltje

Dashboard is een onderdeel van het Dock, zolang die draait, kan je dashboarden. Zie je totaal geen nut in het kreng (zoals ik :P ) dan gooi je gewoon alle widgets er uit en heb je er geen last meer van.

[quote:ced3b76a6c="Pliep"]Dashboard is een onderdeel van het Dock, zolang die draait, kan je dashboarden. Zie je totaal geen nut in het kreng (zoals ik :P ) dan gooi je gewoon alle widgets er uit en heb je er geen last meer van.[/quote:ced3b76a6c]

dat heb ik dus ook…nouja…het is wel grappig totdat je ziet hoeveel resources daarnaar toegaan.

[quote:9466af425d="luukwagon"]Ik vraag me af of je dashboard uit kan zetten. Dus zo dat er geen zwart pijltje meer onder staat.[/quote:9466af425d]

Duh… :lol:

Ik vind het wel een fijne feature hoor :innocent: