Kun je je iTunes library verdelen over 2 schijven?

Dat vraag ik me dus af...Kanik mn library op verschillende harde schijven hebben staan? Tot nu toe is het me nog niet gelukt.

Maak er een RAID configuratie van ...

Lijkt me niet.

Je zou kunnen proberen een deel van de mappen in de iTunes bibliotheek te verplaatsen naar een andere schijf en vervolgens een alias naar die map aan te maken op de oorspronkelijke plaats. Weet niet of dat werkt, maar het is het proberen waard.

- Zet een aantal mappen op de andere schijf, - Zet in de voorkeuren de optie om alles naar de library te kopiëren uit. - Kies in het menu de optie "voeg toe aan bibliotheek - Wijs de mappen aan op de andere schijf.

De nummers uit de andere mappen worden nu wel aan de library toegevoegd, maar niet naar de library op de originele schijf gekopieerd.

Tuurlijk kan dat, gewoon add to library en voila.Wel even in je voorkeuren ""kopieer naar thuis folder"" uitzetten .Anders kom je met allemaal dubbele mp3's te zitten.

Echo ?

:smiley:

ja dat gaat, ik heb een hele hoop nummers op de hd van men pb staan, en nog meer nummers op mijn externe hd. Het is wel ff een rompslomp om het in orde te krijgen:

1. Zet bij de geavanceerd in ‘voorkeuren’ als locatie eerst de locatie van je bestandjes op de eerste schijf, en selecteer het vinkje naast Werk map ‘iTUnes Music’ bij.

2. Laat het allemaal importeren.

3. Doe stap één over, maar zet nu de locatie op je andere schijf en laat het vinkje aanstaan

Normaal werkt hij dan de bib bij en blijft alles op de gewenste hd staan, maar kan je alles beluisterenin itunes…

zo heb ik het toch aan de gang gekregen…

groetjes

Bedankt voor jullie reacties ik ga het uitproberen! :)

Oke dan het is inmiddels gelukt en wel op de manier van think apple!
Hij als ik de firewire schijf los heb gekoppelt speelt ie alleen nog de muziek die op de hd van mn pb staat! Top!

[quote:c1b0cf5b43="ronnie"]Tuurlijk kan dat, gewoon add to library en voila.Wel even in je voorkeuren ""kopieer naar thuis folder"" uitzetten .Anders kom je met allemaal dubbele mp3's te zitten.[/quote:c1b0cf5b43] Dit klinkt idd ook erg logisch, goed bedacht.