kun je update OSX weer uninstallen?

Beste mensen. Ik heb mijn OSX geupdate naar x.2.3 maar bedacht later dat ik het dan niet meer kan 'bijwerken'. De update heb ik namelijk via internet gedaan. Ik heb dus niet de offiële cd-rom, wel die van de x.2.

Kan ik die update nog uninstallen? odat ik dus weer mijn ouwe overhoudt? Zou me een hoop moeite besparen.

p.s. Ik wil graag ‘bijwerken’ omdat mijn computer al weken vage dingen aan het doen is. :roll:

Gewoon weer via je CD 10.2 installeren en je bent je update kwijt. Maar als ik jou was zou ik eerst 's wat extra RAM in je iMac steken... 128 MB is wel wat minimaal voor OSX 10.2. Misschien dat je Mac daardoor wel 'vage' dingen aan het doen is :mrgreen:

Tip van de dag: Ik haal altijd de updates manueel op, kan je ze backuppen en hoef ik niet 5x een Mac de Update te laten draaien en de internetverbinding te laten blokkeren..

[quote:91e415ec72="MacMickey"]Tip van de dag: Ik haal altijd de updates manueel op, kan je ze backuppen en hoef ik niet 5x een Mac de Update te laten draaien en de internetverbinding te laten blokkeren..[/quote:91e415ec72]

Die tip werkt niet zo lekker als Apple besluit om een update zonder melding aan te passen. :stuck_out_tongue: Die ellende heb ik namelijk gehad toen mijn Mac met geen mogelijkheid meer wilde updaten. Wazige meldingen over “You need a newer installer” en als ik die dan wilde downloaden “you already have the latest, blablabla”. Ook alle updates van CD geprobeert. Tot iemand met de heldere opmerking kwam om diezelfde updates gewoon van Apple te halen en tot mijn stomme verbazig deed alles het toen wel.

M.a.w. Ik zou persoonlijk zo min mogelijk updates op CD zetten, gewoon downloaden, tenzij je een telefoonlijntje hebt natuurlijk, maar dan is het sowieso aan te raden gewoon de MacFan te kopen ofzo…

wat dat geheurgen betreft; ik ben ook bang dat te weinig is. hi is namelijk belachelijk langzaam ook. Morgen zit er 256 MB extra bij de post! Ik kan nu al niet wachten!!

Manueel van Apple Support page.....en ik wacht altijd ff af totdat er geen rare bugmeldingen op fora geplaatst worden enzo...