kvm switch (actueel)

Hallo,

Via de zoekfunctie word ik er toch niet goed wijs uit… Wat zijn jullie laatste ervaringen met KVM switches om een Mac en een pc aan elkaar te koppelen? Wil graag een Mac Mini aanschaffen, en die naast mijn pc gebruiken zonder kabel-oorlogjes te moeten voeren…

Graag jullie advies!

Pieter

[mod:06d40a780d=“Stof”]Topic verplaats naar ‘Hardware’.

[i:06d40a780d]Zoals je ziet is het MacOSX.nl-forum voorzien van een aantal onderwerpscategorieën. Doe alsjeblieft zoveel mogelijk je best om je bericht in de juiste categorie te plaatsen. Op deze manier heb je niet alleen meer kans op antwoord, maar blijft de boel ook wat beter te overzien.[/i:06d40a780d][/mod:06d40a780d]

>KVM switches

Ik heb de Sitecom KV-010 kost rond de 50 euro en heeft 4 USB 1.0 en 3 USB 2.0 aansluitingen naast de 2 * VGA.

Thx for advise... en hoe staat het met de kwaliteit van je beeld? Ik lees dat dit nogal minder zou zijn onder een KVM?

Verder toevallig ervaring met de combi PC en Mac via de KVM?

Ik heb de KVM een tijd in gebruik gehad om te switchen tussen een Cube en een PC en nu in gebruik als switch tussen iMac G5 (als 2e monitor) en weer de PC.

Beeldkwaliteit blijft exact gelijk en wordt hooguit bepaald door de kabelkwaliteit.

Het zou kunnen dat switches van 200 euro betere kwaliteit opleveren maar dat heb ik er niet voor over.

oké, thx 4 the advise... ik ga kijken, denk dat ik hem ook ga aanschaffen

Ik gebruik de kvm switch ook om m'n PC en m'n G4 te switchen. Eerst had ik er één van sitecom (met 6 usb poorten) maar die werkte niet met m'n studio 21" monitor. Toen een 2 poorts usb kvm switch van belkin gekocht (ook iets goedkoper) en die werkt perfect!