KWAAK - het ultime waarschuwingssignaal voor Mac

Natuurlijk kennen velen van ons de KWAAK, misschien sommigen van de nieuwere generatie niet, en zal het ook geen worst intereseren?

maar ben toch wel op zoek naar het KWAAK geluid welke zo bij de Mac hoort…

Een tijdje geleden hoorde je nog wel eens op de radio een KWAAK ergens doorheen, en dan wist je altijd weer dat die jongens bij de radio ook met Mac werken. Dan glimlachte je en de mensen om je heen keken je raar aan… Die snapten er nix van.

Nu hoor je nog wel eens een mailtje binnenkomen of een SMSje op de radio maar die KWAAK als ze die nog eens laten horen krijg ik kippevel op mijn armen…

Waarom zie ie niet meer in OSX?

wie helpt mij aan de KWAAK…

Was de KWAAK helemaal vergeten! Ik zal hem wel even van mijn oude LC475 afhalen en op het forum plaatsen :)

Adriaan

Was de KWAAK ook helemaal vergeten. Maar het was dat M.A.A over tips begon, en ik nadacht over de eerste uitgaven van de MacFan met die verhaaltjes van een vrouw en haar eerste Mac-stapjes op een classic...

Die dus veelvuldig aan het KWAKEN was… haha

kippenvel gevoel…

Dus ik wacht in spanning af op de KWAAK, en dan maar een hoop foutmeldingen maken totdat iedereen er gek van wordt…

Ja dat geluidje heeft mij meerdere malen heel boos gemaakt, met van die "waar is mijn HD gebleven!!!" acties, onder 8.1 was ik die nog wel eens kwijt!, heel vreemd allemaal. Maar je hoort em nog wel eens bij Ruuddewild.nl

het kwaak geluidje kan je vinden in macskins voor windows :) ook kan je classic opstarten en met resedit het geluidje uit de finder copy-pasten / exporteren :)

jahjah

eeeuh mijn OS 9.2 heeft geen KWAAK...dan wordt dat copy/paste beetje lastig...  :p

mijn classic en 9.2 hebben ook geen kwaak meer....