laatste mails in uitgaande post blijven staan

Ik gooi hem er nog maar eens in:

Als ik met Mail eenstuk of zes mails verstuur met attachments worden ze allemaal keurig verstuurd op de laatste twee na. Die moet ik weer openen en verzenden. Enig idee wat ik hieraan kan doen?

Dank

HR

Welke email-provider heb je? Via welke SMTP verstuur je ze? Dus als je gewoon 4 emails met attachments verstuurt, dan blijft er geen enkele staan? En bij het versturen van 7 stuks, dan blijven de laatste 3 staan? Ligt het wellicht aan de grootte van de attachments? Zou het helpen, wanneer je je uitgaande post na verzenden direct zou verwijderen? Automatisch? Zodat het niet ergens ruimte inneemt? Geen idee hoor... :roll:

Aan mijn provider kan het niet liggen, want als ik ze met Entourage verstuur is het geen probleem. Mijn verzonden items-bakje is bijna leeg. Met Entourage zaten daar soms mails van maanden en maanden geleden in. Het aantal maakt niet zoveel ut. Een of twee mailtjes gaan meestal wel goed, maar ik wilde er net vier versturen en toen bleven de laatste twee weer staan.

H

Zal wel een tekortkoming van Mail zijn... Misschien communicatie van Mail met Provider? Het schijnt dat Mail beter functioneert in Panther, wellicht is het dan opgelost.... :?