Laatste shuffle vraag

8) Hier alweer het derde bericht....het moge duidelijk zijn dat ik voor het eerst een i-pod heb aangeschaft en dat ik er soms de ballen van snap.

Als ik muziek luister op de shuffle en ik zet midden in een nummer de shuffle uit (of zap door naar een volgend nummer) dan kan ik de volgende keer dat ik hem weer aanzet het begin van het betreffende nummer niet meer vinden. (lekker vage zin maar kan er even niks anders van maken) Hij begint dus te spelen op het punt dat ik de shuffle heb uitgezet.
Ik kan wel terug spoelen maar door die knop lang ingedrukt te houden maar het begin van het nummer is niet te vinden.
Op zich geen wereld probleem maar mijn hardloop schema staat erop en het is wel handig om aan het begin van de training te beginnen.

Alvast hulde voor degene die mijn bericht snapt en er ook nog antwoord op heeft. :smiley:

En als je gewoon 1x op het pijltje naar links duwt? Begint hij dan niet vooraan bij het nummer?

Is dat niet de bedoeling van een Shuffle? Mvg,

De shuffle gebruikt zoals de naam al zegt een shuffle-functie, deze kan je in iTunes nabootsen door de Partyshuffle aan te zetten en het weer te geven afgespeelde nummers op 0 te zetten, dan onthoudt iTunes ook het vorige nummer niet.

Voor een hardloopschema is de Shuffle niet het ideale apparaat, omdat het geen afspeellijsten aankan, ik raad je aan om een Nano voor dit doel aan te schaffen en je schema in een afspeellijst te zetten. Zo kan je aan de start van iedere loop beginnen met het juiste nummer.

Wat je ervaart is normaal gedrag van een shuffle.