Lacie 52x12x52 wordt niet herkend door iTunes voor os 9

Hi people!

De nieuwe externe firewire cd-brander van mijn vriendinnetje (die nog op mac os 9.2.2 draait) wordt wel door meegeleverd Toast lite herkend, maar niet door iTunes voor mac os 9. Gewoon installertje gedraaid van de mac-site. Iemand hier ervaring mee / oplossing voor?

Thanx, alvast…

FF upgraden naar itunes 4, dus naar macos x over lijkt mij de enige oplossing. Volgens mij herkent dat os de brander wel gewoon.

Is een extensieconflict.. Heb ik ook wel eens gehad. Simpelste tip: Bel gewoon met de helpdesk van LaCie, kennen hun klassieken, goed bereikbaar overdag. Enneuh Zout, las net elders op de site dat voor OS9 je niet verder komt dan iTunes 2.nog wat. Tip 2: OSX installeren. :wink:

als je wil branden met iTunes wordt het waarschijnlijk updaten of heel lastig gedoe met extensies en dan nog moet je geluk hebben wil je het werkend krijgen. Lacie Hulp is inderdaad goed.

Mocht het verder niet lukken met iTunes, dan is Toast toch wel een waardig alternatief?

Ik heb hetzelfde probleem met een freecom firewire bakker. Wel brand hij in toast (6) maar niet in I tunes. Dus ik hoop nog op de oplossing!