LaCie D2 icoon kwijtgeraakt na partitioneren

Na aanschaf van een D2 van LaCie heb ik de schijf gepartitioneerd. Het mooie D2 icoon bleek hierna vervangen door een harddisk icoon met geel firewire logo. Wat moet ik doen om het oude icoon terug te krijgen op mijn desktop?

Partioneer de schijf met de software van de CD die erbij zit (Silver-nogwat) dan zal je het icoontje vast wel terugkrijgen.

Of als je me in een PB je e-mail adres stuurt, stuur ik je het icoontje op, dan kun je het weer terugzetten met Apple-i

Ik zou zelf trouwens wel een ander icoontje willen. De schijf op het icoontje staat rechtop, terwijl ie bij mij ligt…
op een of andere manier vind ik dat het niet kan :wink:

Ik heb het icoon gevonden op de website van LaCie echter als ik dit in het infovenster van de d2 schijf trek gebeurt er niets, wat nu?

gevonden, moest slotje openen in info venster.

hoe bevalt de D2?

kzit er zelf ook aan te denken om te kopen… lekker snel met FW800 op mn powerbook :slight_smile:

waar heb je hem vandaan?

D2 schijven zijn echt een heerlijkheid... ik heb er zelf ook 2.

Of ze ideaal zijn voor je PowerBook weet ik niet, ze hebben wel altijd een stopcontact
nodig… er zijn wel andere types die geen externe voeding nodig hebben, maar als dat voor jou geen must is, dan is de D2 een prima optie.

[quote:ccf3564113="EagerB0bNerd"]Ik zou zelf trouwens wel een ander icoontje willen. De schijf op het icoontje staat rechtop, terwijl ie bij mij ligt... op een of andere manier vind ik dat het niet kan[/quote:ccf3564113] Dan maak je die toch zelf ? :wink: