Lacie DVD-RW zonder CaptyDVD en toch video DVD schrijven?

Hello,

Ik heb een externe Lacie DVD-RW maar zonder de captyDVD soft. Kan ik eventueel via Cleaner 6 de mpg voorbereiden en dan via Toast een DVD writen die op alle toestellen werkt of heb ik echt een Capty of DVD Studio Pro nodig?

mvg,

Wim

Wacht nog even op Toast 6. Daarin kan je menu's maken en films collationeren voor een DVD, zie http://www.roxio.com/en/products/toast/product_demo.jhtml

Ik weet niet wanneer de release in europa is. Ik heb geprobeerd de download-version te kopen, maar dat kan alleen in Amrica en Canada (verificatie van creditcard wordt door Roxio om veiligeheidsredenen niet buiten die 2 landen voor de download-version uitgevoerd)

Hankie

update:
zojuist van de Roxiosite gehaald:

Toast 6 Titanium will be available in early September in North America and the United Kingdom and in the rest of Europe and Asia in October.

Ik heb (nog) geen interne dvd brander.

Heeft iemand ervaring met Capty dvd authoring?
Waar is er eventueel een tryout te downloaden?

[quote:376c96619b="hankie"]Wacht nog even op Toast 6. Daarin kan je menu's maken en films collationeren voor een DVD, zie http://www.roxio.com/en/products/toast/product_demo.jhtml

Ik weet niet wanneer de release in europa is. Ik heb geprobeerd de download-version te kopen, maar dat kan alleen in Amrica en Canada (verificatie van creditcard wordt door Roxio om veiligeheidsredenen niet buiten die 2 landen voor de download-version uitgevoerd)

Hankie

update:
zojuist van de Roxiosite gehaald:

Toast 6 Titanium will be available in early September in North America and the United Kingdom and in the rest of Europe and Asia in October.[/quote:376c96619b]
Een zakenrelatie van me uit Amerika heeft Toast een paar weken geleden opgestuurd. En ik ben absoluut niet onder de indruk. Nog veel bugs. En een belachelijk simpele menustructuur bij DVD. Geen echt alternatief voor iDVD

Ik heb al begrepen dat toast niet zo'n succes is.

Dus ik zoek naar wat anders en kwam bij Capty terecht.
Ik kan daar erchter weinig of niets over vinden vandaar mijn vraag.