Lacie en garantie is top service !

een zevental weken geleden had ik in rotterdam een tweedehands laciescherm gekocht, zo'n blue electron 22inch. sinds vorige had ik echter een verticaal lijntje van zo'n kleine cm met dode pixels.

vorige week woensdag contacteerde ik per email de technische dienst van lacie, de dag erop ontving ik een invulformulier wat ik kon terugmailen… zo gezegd zo gedaan en tot gisteren niets ervan gehoord.

tot vanmorgen de deurbel ging, tnt koerierdienst heeft mij zopas een nagelnieuwe lacie geleverd ! over een service gesproken. Ik sta hier nu met drie 22inch lacie schermen, jammer genoeg moet de ‘defecte’ monitor nog worden teruggezonden.

Het goede is, mn vorige scherm was bijna een jaar oud, het scherm wat ik nu heb ontvangen heeft een productiedatum van maart 2004 !

Mooi zo!! hands up for lacie

Garantie op een product die je tweedehands koopt?

euh

waarom zou op een 2e hands product geen garantie meer kunnen zitten?

ja waarom niet ? op een laciescherm is er drie jaar garantie ! tweedehands of zelfs derdehands als men drie jaar garantie geeft, dan moet men zich ook eraan houden. En om eerlijk een scherm van amper één jaar oud met een dode pixellijn van een cm is nu ook weer niet leuk!

mja in feite! je moet dan waarschijnlijk wel nog het aankoopbewijs hebben?!

geen aankoopbewijs nodig gehad, op het 'monitorswap'-formulier, want zo noemt het document dat je dient in te vullen en terug te mailen, staat idd de vraag waar het scherm werd aangekocht en een factuurnr.

ik heb gewoon ingevuld : scherm aangekocht bij vorige werkgever…

hmm :)

aangekocht bij vorige werkgever. en ze sturen u direct een nieuw!
wel inderdaad dan topgarantie.
dacht niet dat dat zo makkelijk ging bij tweedehands aangekochte spullen.
blijkbaar bij lacie wel!

Ik heb een LaCie 19 inch die twee lijnen met dode picels (over het hele scherm) vertoont................ hij is echter al 4 jaar oud. Damn, ik wist niet dat LaCie je dan een nieuw scherm geeft.