lacie firewire 320gig

beste mensen,

ik heb een imac 17" duo core 2 2gig en een macbook dual core2 en heb via ftp server een netwerkje
aan mijn imac zit een lacie firewire maar kan die via mijn macbook niet zien
wat doe ik fout
ik hoop dat iemand mij kan helpen

en op je imac zie je je hd wel?

Hoe heb je je ftp server opgezet?

ja dan zie ik m wel heb het via 'delen'gedaan en dan ftp aangezet

en is het absoluut nodig dit via ftp te doen?

Kan je dit niet door ipv ftp te delen gewoon bestandsdeling te kiezen?
Als je dan via netwerk connecteerd met je imac kan je normaal gezien kiezen welke hd je wilt mounten.

en is het absoluut nodig dit via ftp te doen?

Kan je dit niet door ipv ftp te delen gewoon bestandsdeling te kiezen?
Als je dan via netwerk connecteerd met je imac kan je normaal gezien kiezen welke hd je wilt mounten.

als ik alleen bestandsdeling kies zie ik helemaal niks meer probeer voor het eerst netwerkje thuis te maken dus dit is nieuw voor mij mijn imac is bedraad mijn macbook wireless,aan mijn imac zit printer en lacie heb een speedtouch780 router

als ik alleen bestandsdeling kies zie ik helemaal niks meer probeer voor het eerst netwerkje thuis te maken dus dit is nieuw voor mij mijn imac is bedraad mijn macbook wireless,aan mijn imac zit printer en lacie heb een speedtouch780 router

was maar 1 keer de bedoeling om te plaatsen :lol:

Heb je in de "Finder voorkeuren" harde schijven aangevinkt?

ps je kunt altijd je eigen berichten verwijderen als er nog niet gereageerd is[quote:a1b7550b21=“poncke”]was maar 1 keer de bedoeling om te plaatsen[/quote:a1b7550b21]Nu dus niet meer :evil:

ja heb ik gedaan