LaCie Hard drive mount niet

Hoi, Ik heb zojuist een LaCie Hard drive 250 GB usb 2.0 gekocht. Maar nadat ik alles heb aangesloten zoals beschreven, eerst adapter, schijf aangezet ok het lampje brandt. usb kabeltje aangesloten maar nu mount hij hem niet op mijn bureaublad. Heb mijn systeem opnieuw opgestart werkt ook niet. usb poorten van mijn powerbook gecontroleerd, en die werken gewoon. Heb de schijf ook aangesloten op een pc en die herkent hem wel, dus aan het usb-kabeltje ligt het ook niet.

Iemand die me kan helpen?
Alvast bedankt!

Weet je zeker dat hij al gepartitioneerd is? Dat kan je nakijken in het Schijfhulpprogramma. Heb je een Porsche design schijf? Ik heb die in 250 GB en die deed het meteen out of the box.

ja die heb ik. Bij schijfhulpprogramma staat hij ook niet in het rijtje, alleen mijn eigen harde schijf.

heb je de schijf wel aangezet? er zit een schakelaartje aan de achterkant. edit: ik las je vraag te snel.

Iedereen bedankt.

het probleem schijnt zichzelf opgelost te hebben want na een paar keer opnieuw aansluiten doet hij het wel, hopelijk blijft hij het nu meteen bij de eerste keer aansluiten doen.
Blijft vreemd haha.

Zoals ik je eerste vraag las, heb je hem dus in de verkeerde volgorde aangesloten. Eerst alle kabels e.d. aansluiten en dan pas aanzetten....