lader

probleem: lader van de ibook: snoer is doormidden omdat het gesplits is door de autodeur... kan je dit laten repareren bij een electro shop omdat alleen het snoer kapot is.? of moet ik een nieuwe lader kopen?

dankje

kroonsteentje?

Gaat het om het snoer van iBook naar lader of van lader naar stekker? In het laaste geval kan je gewoon een ander snoer aanschaven wat in de "gaatjes" van de lader past!

Draadjes wat blootmaken, terug aan mekaar zetten (solderen), tape erond en die kan er weer jaaaren tegen :wink:

het gaat erom van de lader naar de ibook.ik heb geen soldeerbout hier. ik heb wel geprobeerde draden aan elkaar te maken en dan voor even te testen maar dan maakt de lader een tikkend geluid.. iemand een idee of winkeltjes dat voor je doen?

daan

die tikken zijn waarschijnlijk stroom stootjes... ik zou geen problemen op zoeken en er 1 tweede hands kopen.

Ja dat zou ik ook doen. Waarom risico nemen je hele ibookje kapot te maken, terwijl je een nieuwe lader voor 80 euro hebt. 80 euro is best veel geld, maar altijd minder dan een hele nieuwe ibook. 2e hands is zoals rutger zegt nog beter

2ehands zijn ze heel moeilijk te verkrijgen. Zijn er ook goedkope alternatieven van andere merken waarmee je mn laptopje kan opladen?