LAN mac-pc spelle spele

mm ik ga een s een LAN_party houde en wat vriende nemen hun windows-zooi mee. als ik de ethernet kabels in de netwerkkast steek kan ik dan gewoon halo en enemy terretory tegen die koters over het netwerk spele.

Ik doe dat thuis over een netwerk tussen PC en Mac, met Unreal Tournament 2004 Demo (!).

UT vast en zeker. BF kan ook, ik denk zelfs dat CoD voor Mac bestaat. En je kan altijd AA:O spelen.

Hoeveel Macs zijn er bij jou thuis?

[quote:41a5877af8="ganondorg"]mm ik ga een s een LAN_party houde en wat vriende nemen hun windows-zooi mee. als ik de ethernet kabels in de netwerkkast steek kan ik dan gewoon halo en enemy terretory tegen die koters over het netwerk spele.[/quote:41a5877af8] Zorg er wel voor dat je het netwerk goed beveiligt, anders raak je nog meer letters kwijt :P

[quote:9e2be0c1f6="koen"][quote:9e2be0c1f6="ganondorg"]mm ik ga een s een LAN_party houde en wat vriende nemen hun windows-zooi mee. als ik de ethernet kabels in de netwerkkast steek kan ik dan gewoon halo en enemy terretory tegen die koters over het netwerk spele.[/quote:9e2be0c1f6] Zorg er wel voor dat je het netwerk goed beveiligt, anders raak je nog meer letters kwijt :P[/quote:9e2be0c1f6]

Het Nederlands is inderdaad ver te zoeken… :?

Maar zonder grappen, ik heb samen met mijn neef een clan op moh:aa, en in de vakantie's zet hij zijn computer ( PC ) op mijn kamer, en spelen we gewoon online, dus don't worry!, alles gaat goed :evil:

game-ze!

Dat kan maar alle versies moeten precies hetzelfde zijn. Deze vakantie heb ik ook een LAN party gehouden thuis maar ik game wel op een Windows beest :P

Het enige spel wat ik tot nu toe ben tegengekomen dat niet wil is Age of Mythology.

nu we het er zo over hebben, zijn er eigenlijk ook maccers die wel eens naar een grote lan gaan zoals drome of netgamez? Een kameraad en ik zijn van plan om naar netgamez 2006B te gaan met onze iBook :p Vooral voor het leechen dan, en natuurlijk af en toe wolfenstein of andere simpele games die onze iBook aankan. Ik zie niet echt veel maccers op zon lan :) maarja dit word ook onze eerste dat we er zelf heen gaan met een mac ^^

argh geen comentaar op m'n veel te snel ingetypte text. maar werken halo en ET nou? en ik heb thuis 4 leuke macs staan die mee gaan doen! de rest zal het geeneens aankunne (g3 en een powerpc met macos 7)

ik kan je zeggen dat ET werkt, halo werkt waarschijnlijk ook wel, je moet gewoon zorgen dat de pc's en de mac's zijn geupdate naar de zelfde (waarschijnlijk laatste) versie.

[quote:c283027b3c="rvschuil"]nu we het er zo over hebben, zijn er eigenlijk ook maccers die wel eens naar een grote lan gaan zoals drome of netgamez? Een kameraad en ik zijn van plan om naar netgamez 2006B te gaan met onze iBook :p Vooral voor het leechen dan, en natuurlijk af en toe wolfenstein of andere simpele games die onze iBook aankan. Ik zie niet echt veel maccers op zon lan :) maarja dit word ook onze eerste dat we er zelf heen gaan met een mac ^^[/quote:c283027b3c]

wel over naagedacht inderdaad, nooit gedaan omdat verplicht is met dmw ( anti-cheat ) te spelen, en aangezien dat niet voor de mac is…, bestaat er nog wel een kans dat je mee kan doen maar dna moet je screenshots maken enzo, altijd voor een hoop gezeik paraat staan dus:D.

maar wie weet ga ik ook nog is…

Ik ga geregeld naar grote LANs in Belgie (FoM, OCC, ...) en veel kleinere. Ik heb eigenlijk nog niet echt slechte ervaringen, maar ik mis wel een DC app voor Mac dat echt werkt :s

ok thnx jullie! maar hoe zit het met file uitwisseling

Gaat perfect. Windows file sharing opzetten (wat meestal al opstaat voor thuis) en je kunt gewoon de computers afzoeken. DC++ daarentegen is niet zo makkelijk, ik zoek nog altijd een geschikt programma voor Mac. Er komt wel verbetering in de bestaande apps.

Ja Halo gaat ook zeker! Je moet idd zorgen dat de versie allemaal het zelfde zijn, en ook de serials! Floriaan

ehm de seriasl moeten juist niet hetzelfde zijn