Lance Armstrong en zijn iPod gezien?

Bij de de proloog (Ronde van Frankrijk) vandaag in Luik heb ik op TV Lance Armstrong gezien op een rollenfiets zich aan het opwarmen. Het leek of hij luisterde naar zijn iPod (witte oordopjes).

Iemand dit ook gezien ? :stuck_out_tongue:

deed hij vorig jaar ook al.

daan.

[quote:21d3c26782="MDF"]Bij de de proloog (Ronde van Frankrijk) vandaag in Luik heb ik op TV Lance Armstrong gezien op een rollenfiets zich aan het opwarmen. Het leek of hij luisterde naar zijn iPod (witte oordopjes).

Iemand dit ook gezien ? :P[/quote:21d3c26782]

eerste wat me opviel :slight_smile:

Verschillende voetballers van het Nederlands, Duits, Engels en Frans team hadden ook hun iPod meegenomen. Ook bij schaatser Jochem Uytdehaage heeft er een (hij is zo wie zo Apple fan).

Mooie reclame voor de iPod is dit!

Zijn topsporters en die willen alleen het beste, logisch apple heeft het beste

gr. Pete

Z'n liefje is dan ook [url=http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewArtist?artistId=58757] Music Store Exclusive[/url]. :)

[quote:49b77500fb="moodjoo"]Z'n liefje is dan ook [url=http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewArtist?artistId=58757] Music Store Exclusive[/url]. :)[/quote:49b77500fb]

Is dat z’n liefke? Da wis ik nie :smiley:

p.s. Hoe maak je zo’n link dat tie iTunes opstart?

[quote:c738f2a5c8="PaddoPad"]p.s. Hoe maak je zo'n link dat tie iTunes opstart?[/quote:c738f2a5c8]

Met de iTMS Link Maker. 8)

Joh, nooit gemerkt dat er dope in een Ipod zit of heeft hij een speciale van dr Ferrari..... 8)

Ik woon hier in Luik en de 2 laatste dagen is er hier een "Tour de France" gekte. Veel buitenlanders in de stad (je geraakt er nauwelijks nog in). En de mobiele wielerfans uit Australië, de US, Duitsland, ... hebben redelijk veel iPods meegebracht.

Nu ik 't toch over Luik heb : hét centrale plein van de stad (en tijdelijk trefpunt van wielerfans) is de “Place Saint Lambert”, en laat daar nu net de plaatselijke Apple shop mooi gevestigd zijn.

[quote:eef9de6b5f="ard"]Joh, nooit gemerkt dat er dope in een Ipod zit of heeft hij een speciale van dr Ferrari..... 8)[/quote:eef9de6b5f] Hahaha, kan je in je witte oordopjes lekker onopvallend je coke meesmokkelen! O nee, dat wordt weer meteen ontdekt bij de plastest. Ik weet niet of andere doping wit is. :innocent:

Ben ook geen expert maar er vast wel iets wits te krijgen lijkt me. Maar nemen die jongens dat spul niet vloeibaar (Ipod als infuus), weer een wat anders.

Nee, das het iNfuus...

Nee, maar Tyler Hamilton heeft er wel een.

Gisteren in een flits op tv bij Mart Smeets: de vaag welke muziek de renners mee hadden genomen. Daar waren er toch twee met een iPod bij. Ik hoorde het alleen, heb niet gezien wie het waren dus. Maar een had eem 'festplattenspieler mit mehr als tausend songs' en de ander kwam er ruiterlijk voor uit: I've got an iPod so have virtual everything with me' (of iets in die geest) Jaja, de tour winnen met een iPod.

Is er nog geen slimmerik die een haaievin-achtig boxje voor onder het zadel heeft bedacht en bediening op het stuur??

Ik zie het ook al voor me: renner roept materiaalwagen bij zich om een versgeladen iPod te halen.

Of de oorzaak van alle valpartijen: de renners horen niet meer wat er om hen heen gebeurt omdat in de laatste twee kilometer ‘we are the champions’ door de oordopjes gepompt wordt…

Elk voordeel hep zen nadeel, nietwaar

[quote:d536b4ed49="moodjoo"]Z'n liefje is dan ook [url=http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewArtist?artistId=58757] Music Store Exclusive[/url]. :)[/quote:d536b4ed49]

Zijn vriendin zit ook een een promotiefilmpje van iLife. En zo te zien heeft Sheryl ook een ere plekje in de iTunes Music Store.

Armstrong is waarschijnlijk ook een Apple fan geworden. Het zou mij niks verbazen als de hele tour een PBje mee gaat in zijn koffer.

Dat zit dus wel goed met Lance en Sheryl! :slight_smile: