Lang leve Blizzard!!

Echt geweldig dat wanneer Blizzard een spel released, ze van dit spel meteen een hybride copy op de markt gooien. Fun voor op mn PB en mn PC!! Gister Warcraft III op mn PB geinstalleerd en loopt als een trein!

En nog beter nieuws: Blizzard is van plan om van World of Warcraft ook een hybride copy uit te gaan brengen, meteen bij de release wel te verstaan!! :smiley:

I love Blizzard, waren alle firma’s maar zo wijs als hun.

Helemaal mee eens :)

Maar ik geloof dat je voor World of Warcraft moet betalen voor spel mogelijkheden via een creditcard :frowning:

[quote:080babbd5a="Jesper"]Helemaal mee eens :)

Maar ik geloof dat je voor World of Warcraft moet betalen voor spel mogelijkheden via een creditcard :([/quote:080babbd5a]

nou nou, spelmogelijkheden via je creditkaard… Zijn de creditcards in nederland dan zo geavanceerd? :wink:

Dat je maandelijks moet betalen voor WoW is niet iets nieuws, voor bijna alle MMO's moet maandelijks betaald worden. Ik ben idd alleen benieuwd op welke wijzen we onze maandelijkse bijdrage mogen leveren. Iig via creditcard, maar via wat nog meer? Automatische-incasso? Zal wel voor veel mensen een uitkomst bieden.

Creditcard is een vorm van automatische incasso. Zorg zelf dat je het maandbedrag maandelijks automatisch bijschrijft naar de rekening van je creditcard en er is niets aan de hand.

Persoonlijk vind ik automatische incasso als betaalmodel voor online handelen ongeschikt. De verificatie dat de betaling definitief is, is onvoldoende real-time. Je moet eerst wachten of er geen stornering plaats vindt. Met een creditcard weet je het binnen een minuut.

Maar ik zou het wel jammer vinden als er voor WoW betaald zou moeten worden. Dat vind ik het leuke aan Diablo II en ‘gewoon’ Warcraft online; je kunt het gewoon gratis spelen. Ik weet niet of ik zin heb om te betalen voor zoiets als ik niet weet of ik er regelmatig tijd in kan steken. Misschien heb ik er een maan geen zin in om het te spelen. Kost me wel iets van 20 Euro/Dollar dan…

Maar ja, is spelen van een MMO wel te doen als je niet regelmatig speelt / kunt spelen…? Weet eigenlijk niet hoe dat werkt met waar je gebleven bent, de interactie met andere spelers, hoe ‘missen’ die je, voortgang van het plot waarin je zit, enz…

[quote:435b8ffeca="Vitamientje"]Echt geweldig dat wanneer Blizzard een spel released, ze van dit spel meteen een hybride copy op de markt gooien. Fun voor op mn PB en mn PC!! Gister Warcraft III op mn PB geinstalleerd en loopt als een trein! .[/quote:435b8ffeca]

Gaat dit ook op voor oudere Blizzard titels als Diablo, Warcraft 2 en StarCraft of zijn daar echt 2 aparte versies van? En op de websites van die 3 games stond telkens een redelijk oud OS (OS 7 etc) als minimum vereiste - werken die dan nog op 10.3 ?

Ik heb laatst nog een soort van 'Best of' serie gekocht van Diablo II en of die hybride is! Echt te gek... Ik geloof alleen dat als het ouder wordt het niet hybride is (Warcraft II, Diablo) maar ik dacht dat Warcraft II voor de mac gratis was te downloaden (legaal)?

En WOW gaat hoogst waarschijnlijk 14 euro per maand kosten, maar mijn G4 700 mhz trekt het spel toch niet (minimaal 1 ghz).

Je kan er van uit gaan dat als minimun vereiste een pre-OS X systeem staat het spel niet te spelen is op OS X. Je zou even kunnen kijken op ww.battle.net of er een OS X update staat anders is het niet mogelijk ben ik bang.

[quote:e64a5b964b="ArthurZZZ"]Je kan er van uit gaan dat als minimun vereiste een pre-OS X systeem staat het spel niet te spelen is op OS X. Je zou even kunnen kijken op ww.battle.net of er een OS X update staat anders is het niet mogelijk ben ik bang.[/quote:e64a5b964b] Ik las ergens dat je dan evt OS 9 terug zou kunnen installeren en het daaronder spelen maar dat zou dan wel niet meer gaan op nieuwere macs - en laat ik nou net een dual G5 2,5 besteld hebben - hoe zit dat juist ?

ik heb ooit een pakket gekocht met warcraft, startcraft, starcraft: broodwar en diablo. op diablo na, staat van al die spellen zowel een pc als de mac versie op de cd :)

Ze hebben onlangs zelfs nog een OS X installer uitgebracht voor hun goede ouwe Starcraft en Starcraft: Brood Wars. Die gasten bewijzen dat het dus echt kan, Mac en PC combo, en hun spellen draaien zelf heel goed op Mac. Zou wel eens een voorbeeld zijn voor de vele game ontwikkelaars :wink:

Denk je dat er nog kans is dat ze er eentje uitbrengen voor WarCraft 2 en/of Diablo (1) ?

Daar zijn er geen berichten van terug te vinden?

denk het niet starcraft is een van de meest gespeelde rts'sen van de wereld die gasten in korea vinden het helmaal toppie(dezelfde vinden pc en counter-strike leuk) dus..