Lange levertijd rMBP

Ik wil het forum vragen of zij ook zulke lange levertermijnen mee maken met een 13 inch retina Macbook Pro?

Besteld op 7 januari:

Retina 13-inch MacBook Pro 2.6GHz dual-core Intel Core i7 (Upgrade)
16 GB 1600-MHz DDR3L SDRAM (Upgrade)
512GB PCIe-flashopslag (Standaard).

Levertijd is nu voorzien op 4 februari, bijna een maand later.
Meer van dit soort lange levertijden bekend of is dit afwijkend?
Website Apple store geeft verzending (af fabriek) binnen 2-4 werkdagen.

Wat zegt de bestelstatus momenteel?

Anders morgen even bellen?

Edit: excuus, er ging wat fout met de link. Bericht hersteld.

Hoe heb je betaald? Als je via bank hebt betaald, is er misschien ergens iets niet goed gegaan.

Ik heb afgelopen zondag exact deze configuratie besteld (met een US layout toetsenbord) verwachte levertijd is 3-4 Feb.

Wellicht dat ze een tijd lang deze editie niet geproduceerd hebben ?

Worden deze niet op maat gemaakt, dus in China geproduceerd. Gezien het feit dat je 16GB ram erin wilt. Ik had de zelfde configuratie maar dan met 8GB ram, die heb ik zo meegenomen uit de Mediamarkt vorige maand.

De standaard MacBook Pro, ook de 15 inch, was gisteren nog in de Mediamarkt (met korting - BTW dagen).

Wat schiet de TS daar mee op? Hij heeft een voorkeur voor een BTO-model…

MBP is besteld via een Apple Authorised Reseller met zakelijke inruil MBA. Betaling heeft nog niet plaats gevonden maar dat is niet het probleem.
Het gaat hier zuiver om de lange tijd die Apple zelf nodig heeft om deze BTO-configuratie te leveren in NL. Ik wacht maar even af wat er uiteindelijk gebeurt.

Weet die reseller dan ook niets over de status?

Ja hoor, reseller geeft aan dat Apple zwaar vertraagd is. Heb niet de indruk dat het probleem daar zit.