Large format fotoprinter.

Goeie Avond,

Ik ben op zoek naar een fotoprinter ( à la Epson 9600), maar dan eentje die op een breedte van 1,5m kan printen ?

Enig idee?

THX

Dat gaat je dan flink wat geld kosten, niet voor "thuis" neem ik aan. Welke eisen zitten eraan, moet hij ook kunnen snijden (plotter) of moet er PVC gecoat doek doorheen kunnen?

Ja, dat weet ik, maar het moet een fotoprinter zijn, geen printer voor publiciteitspanelen of zo. Dus enkel papier. Die Epson 9600 zijn daar het perfecte voorbeeld van, maar ze zijn maar 44 inch. Pas op, een bedrijf die het voor mij kan uitvoeren is ook ok, als de prijs goed zit natuurlijk ! Ik moet foto's kunnen printen van bv. 1,60m x 3m..[/list]

Dat is nog geen makkelijke opgave. Zeker ook omdat je in je eerste bericht schrijft over een printer die 1,5 meter breed kan printen, en in je tweede bericht over een foto van 1,6 x 3 meter. Epson maakt geen printers die breder zijn dan de 9600 (44 inch ofwel 1,12m) En printers die wel breder kunnen zijn voor zover mij bekend plotters die niet de kwaliteit halen die een Epson haalt. De enige oplossing zou zijn om de foto in banen te printen en die weer aan elkaar te laten plakken.

Succes,

Groet,
Job

[quote:d01d123290="tridee"] Pas op, een bedrijf die het voor mij kan uitvoeren is ook ok, als de prijs goed zit natuurlijk ! Ik moet foto's kunnen printen van bv. 1,60m x 3m..[/list][/quote:d01d123290]

in Nederland kan je terecht bij Capi

http://www.capi.nl/