Laserprinter

Ik ben op zoek naar een nieuwe laserprinter (Zwart/wit) die geschikt is voor een mac. Zoals gewoonlijk mag ie niet teveel kosten. Heeft iemand een suggestie of en tip, laat het dan ff weten!!

Christoph van Lent

In de Volkskrant van vandaag staat een advertentie van Brother: vanaf € 99,- voor Win en Mac.

Ik heb sinds een paar jaar een Brother thuis. Werkt perfect met MacOSX !

Hier ook een Brother... denk model 2040 (ben even te lui om te kijken)... werk prima.

De HP laserjet 1010 werkt prima op Mac en PC. Ik heb er vorig jaar zo'n 150 euro voor betaald. Nu moet die goedkoper zijn.

Moet het nieuw zijn ?

Op marktplaats koop je voor een paar tientjes al een leuke HP4000 printer bijvoorbeeld.
Staan er al voor 60 euro op. Heb je een geweldige printer aan. Is snel, zuinig. etc etc.

Koop je een nieuwe dan zou ik voor een hp1022 gaan
(ben zelf hp minded)

Info : hp 1022

kost 199,00

Die brother werkt bij mij ook prima. Koop niet te dure. :wink:

Marktplaats en een HP 5Si oid zoeken. Heb je A3, 3 bakken voor papier, duplexunit, netwerkmodule (ethernet) en een volle toner met 8000 afdrukken, PostScript, alles voor 150 euro!

ik heb hier een brother 2040n

lekker via het netwerk wel zo makkelijk.

Zwart/wit? De Laser-Brothers zijn relatief goedkoop en hebben in tests telkens de scherpste letters. Je doet jezelf wel een plezier door een model te kiezen waar je geheugen bij kunt prikken. Die 2MB waar onze oude Brother HL-1240 mee geleverd werd, bleek op het einde toch flink te krap.

Onlangs is die Brother HL-1240 hier na jaren trouwe dienst vervangen door een Xerox kleurenphaser met postscript die ook een prijsklasse hoger ligt. Over de support van Brother ben ik wel te spreken. Gewoon een telefoonnummer in Amstelveen; je krijgt meteen een techneut aan de lijn die de indruk wekt zelf ook aan de apparaten te schroeven.

Tweedehands is de HP-4000 serie een overweging waard: die kantoorbakken zijn niet kapot te krijgen, zo lijkt het wel.

Hierzo staat een HP 4MV, doet het nog steeds prima en snel en mooi scherp!