laserprinter4/600 ps

:( Sinds installatie van osx 10.2.3. werkt mijn lokaltalk printer niet meer. Ik word er een beetje radeloos van. Ik heb een apple laserwriter 4/600 ps aangesloten via een router (edimax). Is er iemand met hetzelfde probleem? Wat kan ik eraan doen? john

ik heb net zon probleem ik heb twee printers een lazer en een inktjet op mijn nt server ja sorry ik ben nog maar net op een mac over gestapt en ga mijn pc`s langzaam vervangen

maar goed ik kan wel bij al mijn pcs op de hds komen
maar ik krijg het ook niet voor elkaar om de printers aan de praat te krijgen

[quote:c70856f470="john k"]:( Sinds installatie van osx 10.2.3. werkt mijn lokaltalk printer niet meer. Ik word er een beetje radeloos van. Ik heb een apple laserwriter 4/600 ps aangesloten via een router (edimax). Is er iemand met hetzelfde probleem? Wat kan ik eraan doen? john[/quote:c70856f470]

welke OS draaide je daarvoor, en deed de printer het toen wel?

[quote:9bcc11c4bb="mike"][quote:9bcc11c4bb="john k"]:( Sinds installatie van osx 10.2.3. werkt mijn lokaltalk printer niet meer. Ik word er een beetje radeloos van. Ik heb een apple laserwriter 4/600 ps aangesloten via een router (edimax). Is er iemand met hetzelfde probleem? Wat kan ik eraan doen? john[/quote:9bcc11c4bb]

welke OS draaide je daarvoor, en deed de printer het toen wel?[/quote:9bcc11c4bb]
:cry: Voor de laatste update van osx 10.2.3. draaide 10.2.2. (ik update os via de systeemvoorkeuren) en werkte de printer goed.

kan m.i. niet aan 2.3 liggen. printer al opnieuw geconfigureerd via printcenter? appletalk aangevinkt bij netwerkinstellingen?

:( printer opnieuw geconfigureerd via printcenter en appletalk staat aangevinkt. Maar de printer doet het nog steeds niet. Het gekke is dat na een printopdracht het lichtje van de printer wel enige secondes knippert maar dan weer in de stand by modus gaat. Groeten en bedankt voor je reactie.