Lastpass opnieuw toegang

Bij de aanschaf van een nieuwe Iphone werkte mijn Laspass account niet meer. Daarom heb ik dat op zowel mijn Macbook air als min Iphone verwijderd. Lastpass was geïnstalleerd met een tweestapsverificatie.
Vervolgens heb ik Lastpass opnieuw gedownload, maar nu vraagt Lastpass de bevestiigingscode uit de Authenticator of de SMS code die gestuurd is. Helaas kan ik geen verbinding maken met de Authenticator en Lastpass en ontvang ik ook geen SMS code. De gebruikdersnaam en wachtwoord zijn beide correct. Het opnieuw installeren van Lastpass lukt natuurlijk wel als ik een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord neem. Echter dan ben ik ook alle wachtwoorden kwijt. Immers van mij vorige Lastpass heb ik een kopie gemaakt van alle waachtwoorden. Wat kan ik nu nog doen?

Had je wel SMS accountherstel ingesteld?

https://support.lastpass.com/s/document-item?language=nl_NL&bundleId=lastpass&topicId=LastPass/Set_Up_SMS_Account_Recovery.html&_LANG=nlnl

Als ik Laspass probeer te aktiveren dan krijg ik onderstaand scherm en kom niet meer verder.
Scherm­afbeelding 2023-05-16 om 23.21.25
Bij e-mailadres staat wel miijn echte adres.
Als ik naar de authenticator ga op mijn Iphone en open deze dan krijg ik de tekst: Actie vereist voor herstel. Meld u aan bij de LastPass Password Manager-app om uw account te herstellen.
Meld u daar aan en kom later terug .
Hoe moet ik mij bij de Lastpass Password Manager aanmelden?

Inmiddels heb ik mijn Lastpass weer aan de praat gekregen. Lastpass heb ik helemaal van de Macbook verwijderd en vervolgens weer gedownload en geïnstalleerd met mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord. Op het wachtwoord werd niet gereageerd, maar nadat ik wachtwoord vergeten had ingevuld en nog een paar handelingen verricht te hebben werkte alles weer. Vraag mij echter niet welke handelingen ik nog gedaan heb, want dat weet ik echt niet meer.