Layout Check

Beste MedeforumLeden,

Khad ooit eens een website gemaakt voor ons vriendengroepje. Deze is te zien onder het adres http://www.badboyzz.nl Nu ben ik laatst bezig geweest met een nieuw design voor onze site. Graag wil ik jullie meningen horen over de nieuwe lay-out van onze site. En of ie het goed doet in diverse browsers… Ikzelf gebruik IE6 van Microsoft.

LET OP! Dit is slecht een demo van de site, niet alles werkt. Een paar kleine linkjes functioneren.

Klik HIER om de nieuwe lay-out te bekijken.

Groetjes,

Adilost.

Hey...

Ten eerste… hij ziet er netjes uit lekker stak en weinig verhullende onzin. Alleen die charcter met die muts op komt me bekend voor? En zelf zie ik graag wat kleur het is nu een beetje grauwig maar ja dat is denk ik puur een kwestie van smaak…

gegroet,

[quote:d9d9e75437="Schrijvert"]Hey...

Ten eerste… hij ziet er netjes uit lekker stak en weinig verhullende onzin. Alleen die charcter met die muts op komt me bekend voor? En zelf zie ik graag wat kleur het is nu een beetje grauwig maar ja dat is denk ik puur een kwestie van smaak…

gegroet,[/quote:d9d9e75437]

Eens. Als je voor deze tinten kiest, ik zou wat meer contrast aanbrengen. De kleur is al een hele verbetering ten opzicht van de nogal donkere vorige versie (was je depressief toen je die oudere kleuren koos? :wink: ) Site ziet er prima uit in Safari en Firefox, ik kan zo gauw geen fouten ontdekken. In Safari en Firefox zijn ze hetzelfde. Of dat hetzelfde is als in jouw IE weet ik natuurlijk niet…

En die vage siterequirement kan je wel van je homepage halen. Ten eerste doet hij het ook met andere, ten tweede is het verplicht stellen van die shit software net echt een aanbeveling voor je site. Heb je gehoord over de recentste gaten in IE? Fijn, he. Een van de grotere internetsecurity bedrijven (ben even kwijt welke) raadde mensen aan om maar een andere te gaan gebruiken, Mozilla bijvoorbeeld. Dat vond hij veiliger dan patchen, je weet immers nooit wanneer er weer een nieuw gat gevonden wordt…

Ziet er goed en overzichtelijk uit, maar een beter contrast wat al aangegeven is kan ik je ook als tip geven!