LCD iMac G4 op de TV

Hallo, Weet een van jullie misschien hoe ik mijn LCD iMac op de TV kan aansluiten? Er bestaat in de Apple Store nl. een video adapter maar die is voor de iBook. Als ik zo naar de aansluitingen kijk op de iBook en de LCD iMac dan lijkt het toch wel dat ze de zelfde miniVGA aansluiting hebben. Ik heb iemand gespoken van de Apple Store en die zegt dat het kan met die adapter maar Mac Support in Uitgeest zegt weer dat het niet kan. Heeft iemand enig idee?

Volgens mij kan het ook niet, de beeldschermaansluiting aan de zijkant is, dacht ik, een VGA-uitgang, geen TV-uitgang. Je kunt het geloof ik wel convertern, maar dat gaat behoorlijk in de papieren lopen... ???

gebruik hier voor de trust televiewer!!!

Trust Televiewer 1600 VGA naar Televisie voor elke Mac met VGA uitgang (Composiet & S-Video).

trust

Je kunt natuurlijk ook vragen of je het eventjes kunt zien dat ze het kabeltje tussen de imac stoppen. Als het dan fout gaat en ze blazen bijv. hun tv of videokaart op, dan is het hun zorg, niet die van jou.

nee de uitgang van de iMAC is geen TV uitgang maar een VGA je moet hier een specialen vga naar composite converter voor kopen dat is alles wat je kan doen de kabel van een iBook past ook niet op een G4 iMac