LED Cinema Display ?

Ik heb nu op dit moment een Samsung 22 inch scherm op mijn Mac Pro. Nu had ik een vraag of iemand hier een LED Display op zijn/haar Mac pro of Mac Mini aangesloten heeft en wat diegene daar van vindt ?

Wat wil je precies weten? Heb er zelf een op een MacBook unibody aangesloten. Je moet alleen opletten dat je computer een mini display poort heeft (alleen de nieuwe mac pro en mac mini hebben die, de oudere modellen niet!)

Ik heb Apple Cinema Displays als de LED schermen aangesloten staan op Mac Pro's.

Wat wil je weten?

Hier wel wat technische info: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=150943 Mening moet je zelf maar vormen. Is vooral smaakkwestie denk ik. Op technische/prijs specs is er beter spul te koop.

Gebruik een LED Cinema Display i.c.m. een Mac Pro. Zoals de anderen al vroegen waar ben precies in geïnteresseerd?

Ook ik heb een LED display in combinatie met de Mac Pro. Enige bemerking tot hiertoe: de te korte kabel van de mini display port. Verder loopt alles als een zonnetje. groeten,

Ik heb dus de nieuwste Mac Pro, ik wou dus weten wat de ervaringen zijn met de LED Display samen met een Mac Pro, en of de Mini Display Port fijn werkt ?

ik heb een Cinema 23 inch scherm en vertoont storing naar schiphol service centrum om na te kijken. Hij is ander half jaar oud dus geen fabrieksgarantie,

De reparatie kosten 700 euro. Bangggg!!

Dus dat doe ik niet nieuwprijs 850 euro na anderhalf jaar 700 euro = 1550,- euro voor een 1.5 jaar oude scherm

ik koop wel een HP scherm 24 inch met 1920 x 1200 zelfde specificatie of nog beter. Prijs 390, euro

APPLE JE BENT VEEL TE DUUR!!!

[quote:dc992931c4="johvdbroek"]ik heb een Cinema 23 inch scherm en vertoont storing naar schiphol service centrum om na te kijken. Hij is ander half jaar oud dus geen fabrieksgarantie,

De reparatie kosten 700 euro. Bangggg!!

Dus dat doe ik niet nieuwprijs 850 euro na anderhalf jaar 700 euro = 1550,- euro voor een 1.5 jaar oude scherm

ik koop wel een HP scherm 24 inch met 1920 x 1200 zelfde specificatie of nog beter. Prijs 390, euro[/quote:dc992931c4]

We hebben het hier ook over de LED, en niet de “oude”.

haha, goed topic dit! :wink:

wist ik wel, wou ik effe kwijt

ja maar het is ook bekend dat Apple gewoon duurdere panels gebruikt (kwalitatief beter) en de prijs redelijk is, check it out op macrumors etc

ik ben heel tevreden met de 24inch led

[quote:1d77a9685e="florisappelaar"]ja maar het is ook bekend dat Apple gewoon[i:1d77a9685e] duurdere [/i:1d77a9685e]panels gebruikt ([i:1d77a9685e]kwalitatief beter[/i:1d77a9685e])[/quote:1d77a9685e] Dat hangt ervan af met welke je vergelijkt. Voor meer info, zie: [quote:1d77a9685e="computer space"]http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=150943[/quote:1d77a9685e]

Ik vind persoonlijk de "oude" 30" cinema displays zalig werken. Ook al is de technologie verouderd, ik zou ze niet meer willen missen.

Hier een Mac Pro met een LED Cinema Display. Werkt uitstekend, enorm helder scherm en goede kijkhoek. Ingebouwd geluid is goed, niet zo goed als de iMac maar goed genoeg voor een film.

Enige minput is de korte kabel van de mini display port, de Mac Pro kon niet op de vloer staan. Heb nu een verlengkabeltje gekocht en nu is het helemaal perfect.

[quote:d8dff255db="Phew"]Hier een Mac Pro met een LED Cinema Display. Werkt uitstekend, enorm helder scherm en goede kijkhoek. Ingebouwd geluid is goed, niet zo goed als de iMac maar goed genoeg voor een film.

Enige minput is de korte kabel van de mini display port, de Mac Pro kon niet op de vloer staan. Heb nu een verlengkabeltje gekocht en nu is het helemaal perfect.[/quote:d8dff255db]
Welk verlengkabeltje heb je gekocht als ik vragen mag? En vooral waar?

[quote:0275d3ecae="Gothenburg"][quote:0275d3ecae="Phew"]Hier een Mac Pro met een LED Cinema Display. Werkt uitstekend, enorm helder scherm en goede kijkhoek. Ingebouwd geluid is goed, niet zo goed als de iMac maar goed genoeg voor een film.

Enige minput is de korte kabel van de mini display port, de Mac Pro kon niet op de vloer staan. Heb nu een verlengkabeltje gekocht en nu is het helemaal perfect.[/quote:0275d3ecae]
Welk verlengkabeltje heb je gekocht als ik vragen mag? En vooral waar?[/quote:0275d3ecae]

Een mini Display port verlengkabel. Gekocht bij LJS in Den Haag en ze hadden er genoeg liggen.
De Mac Pro kan nu eindelijk nder het bureau staan :smiley:

[img:0275d3ecae]http://img403.imageshack.us/img403/8111/midlayport.jpg[/img:0275d3ecae]

Heeft iemand enig idee of er in Amsterdam resellers zijn die deze verlengkabel verkopen? Voor zover ik weet hebben MacHouse en iCentre ze niet.

Drie tientjes is overigens wel belachelijk veel voor zo’n data kabeltje… Kost waarschijnlijk nog geen euro om te produceren.

Al iemand die de 30" ACD en de nieuwe 24" LED met de Mac Pro hebben?

[quote:4702387e08="iKlaus"]Al iemand die de 30" ACD en de nieuwe 24" LED met de Mac Pro hebben?[/quote:4702387e08] Dat kan gewoon. Op beide grafische kaarten die als optie bij de Mac Pro zitten zitten twee aansluitingen.