ledigen prullemand iPhoto

Ik heb foto's in de prullemand staan in iPhoto 5 en als ik de prullemand probeer te legen, blijft ie gewoon staan. Iemand enig idee? De foto is niet beveiligd.

Iphoto> Empty Trash

Daaf

[quote:b1f6aa45ee="D&Fsoft(Daaf)"]Iphoto> Empty Trash

Daaf[/quote:b1f6aa45ee]

Daaf, misschien kun je Rudi echt helpen :x
Met zo’n open deur help je natuurlijk niemand een stap verder…

[quote:1ff072521b="Dbakker"][quote:1ff072521b="D&Fsoft(Daaf)"]Iphoto> Empty Trash

Daaf[/quote:1ff072521b]

Daaf, misschien kun je Rudi echt helpen :x
Met zo’n open deur help je natuurlijk niemand een stap verder…[/quote:1ff072521b]

Ik kan hem wel een beetje begrijpen met deze opmerking.
Het zou natuurlijk kunnen dat Rudidekker denkt dat de prullenmand in het dock geleegd moet worden.

Hij geeft precies het antwoord wat de topic starter vraagt. Zolang de topics. niet meer info neerzet kunnen wij hem niet verder helpen.

zoals ik al zei, ik klik op de prullemand van iPhoto en doe in het menu van iPhoto "leeg prullemand". Ik krijg dan de melding van "weet u zeker of u deze foto definitief wil verwijderen?", ik zeg ja, vervolgens blijft ie gewoon staan. Dus niet de prullemand in het dock. Graag suggesties.

Ik durf het bijna niet meer voor te stellen na alle commotie erover hier... maar is dit geen gevalletje van 'Herstel volumebevoegdheden', eventueel gevolgd door een herstart? :innocent:

al geprobeerd... Ik constateerde overigens wel dat de foto beschadigd is maar dat mag toch geen probleem zijn lijkt me.

misschien is je bibliotheek een beetje rot.

probeer iPhoto eens te openen met alt- :apple: daarmee maak je een nieuwe aan… wie weet helpt dat

ik ga het proberen. dank je.