Leest de 12,1" iBook ook Dual Layer dvd's?

Leest de 12,1" iBook 1,33-GHz PowerPC G4 ook Dual Layer dvd's? Voor de duidelijkheid ik heb geen dvd brander maar enkel de cd-rw brander met dvd-speler. De standaard 12,1" iBook dus.

Ja, geen probleem!

Weet je het echt 100% zeker? Ik kan het namelijk op de specificatielijst op apple.nl nergens vinden.

[quote:25a2e2d0fd="awwexl"]Weet je het echt 100% zeker? Ik kan het namelijk op de specificatielijst op apple.nl nergens vinden.[/quote:25a2e2d0fd] Lijkt me van wel... De meeste DVD-films zijn ten slotte ook Dual Layer. Dus.... :roll:

Zou wel erg triest zijn dat Apple iLife 06 uitbrengt (op dual layer dvd) en die kan gewoon niet gelezen worden in een recent iBook... Werkt gewoon hoor!

alle DVD spelers kunnen dual layer dvd's lezen, dual layer dvd's zijn alleen anders met branden.

:slight_smile:

Danku!

[quote:56e66b876c="cubizer"]Zou wel erg triest zijn dat Apple iLife 06 uitbrengt (op dual layer dvd) en die kan gewoon niet gelezen worden in een recent iBook... Werkt gewoon hoor![/quote:56e66b876c]

Oh, is dat een dual layer DVD? Dan werkt het op mijn iBook (800MHz) ook, want ik heb het net geïnstalleerd.

Is dat trouwens niet een beetje overkill? Het is toch niet meer dan 4,7 GB?

Hans Erik

Dat is het dus wel! Het is volgens mij een ±6,5 Gb aan iLife '06!

deze iBook zecht opzekers.

mijn 1,33GHz 12" iBook G4 heeft geen problemen met de dual-layer DVD+R's die ik heb, mijn 1,8GHz 20" iMac G5 vreemd genoeg wel....

Succes !!
Toon.B