Lege sterren bij itunes beoordeling?

Hallo,

een paar dagen geleden zag ik in 1 x lege sterretjes bij de beoordeling van liedjes,
weet iemand wat dit betekent?

Ik heb hier een printscreen van me itunes,

http://i50.tinypic.com/jpf191.jpg

Alvast bedankt!

:smiley:

Dat ze niet legaal verkregen zijn 8) :P

Echt waar? Meen je dat serieus of... :P

Anders zouden bij al mn liedjes lege sterretjes moeten staan!

Lege sterretjes betekent een "aangenomen" sterretje.

Geef je het album zelf bijvoorbeeld twee sterretjes, dan krijgen alle liedjes van dat album lege sterretjes, omdat iTunes aanneemt dat dat je waardering is voor die liedjes.

Omgekeerd, als je alle nummers in een album vier sterren geeft, krijgt het album 4 lege sterren.

Volgens mij krijgt een nummer lege sterretje zodra je een album als geheel van een rating voorziet.

M.a.w. geef je een album 5 sterren, dan worden deze overgenomen per nummer, alleen dan leeg. … I think.

Bah… Too slow :?

aaaaah zo, oke nou bedankt jullie! haha, ik vind het wel een beetje irritant zeg, jammer.. :sealed:

is toch mooi en duidelijk? Zo weet je van een nummer dat je nog niet beluisterd hebt in welke categorie het valt en wat je er ongeveer van kan verwachten

Wat zien je lettertjes er raar uit trouwens. :o Of ligt dat aan de uploadkwaliteit van de printscreen?

Dat heet gewoon Windows ;)

[quote:d4031270e8="iJust"]Dat heet gewoon Windows ;)[/quote:d4031270e8]

:bigsmile: LOL :bigsmile:

Andersom kan trouwens ook, als je alle liedjes in een album cijfers geeft dan krijgt het album het gemiddelde hiervan als lege rating.