Lek???

Opnieuw een veilgheidslek in OSX???? zie:

telegraaf.nl

Dat gaat nog steeds over die MacHelp, die was al bekend... :?

Door een week later te komen denken ze zeker de eerste te zijn.

Jaja, de krant van wakker Nederland hoor!

OK, leek mij ook al zo.

Maar ze hebben het over de 2e keer deze maand

Die andere zal wel over die nep-installer van Office gaan... :?

De Telegraaf houdt van overdrijven he...Straks komen ze ons nog vertellen dat Mac OS X dezelfde gatenkaas is als Windows XP :D

Telegraaf is anti-mac - ze hebben zelf alle macs er uit gegooid! Motto van de holding directeur is: ik rust pas als alle macs bij de holding verdwenen zijn. Tja :(

Kan er niet echt mee zitten geloof ik. :wink:

[quote:09ee93322d="macsterdam"]Telegraaf is anti-mac - ze hebben zelf alle macs er uit gegooid! Motto van de holding directeur is: ik rust pas als alle macs bij de holding verdwenen zijn. Tja :([/quote:09ee93322d]

Ze hebben al vaker de verkeerde keuzes gemaakt, op het verkeerde paard gewed…

[quote:0f7dcb5250="Uxmal"]Kan er niet echt mee zitten geloof ik. :wink:[/quote:0f7dcb5250]

Nou ja - wel een trend in de uitgevers wereld hoor. Bij Elsevier zijn de Macs er ook uit vertelde een collega me. Niet iets om vrolijk van te worden. :frowning:

bij Elsevier ook????

ik werk er en zie nog wel mac’s staan hoor…

Er werd mij verteld dat ze er uit gaan - collega is free-lancerer daar en heeft per direct haar werk op gezegd. Zal morgen even vragen welke locatie/afdeling van Elsevier het precies is. Redenatie is Alle Adobe programma's net zo goed (zo niet beter) op een Win PC draaien - tja.

[quote:56c2a08101="macsterdam"]Er werd mij verteld dat ze er uit gaan - collega is free-lancerer daar en heeft per direct haar werk op gezegd. Zal morgen even vragen welke locatie/afdeling van Elsevier het precies is. Redenatie is Alle Adobe programma's net zo goed (zo niet beter) op een Win PC draaien - tja.[/quote:56c2a08101]

Dat wil Adobe toch zelf nu ook doen gaan geloven? Ze draaien meer en meer Macprogramma’s de nek om, zeker als Apple zelf met een concurrerend pakket komt.

Maar ach, Telegraaf is de krant voor de gewone man, dus gebruiken ze een gewoon OS. Niet echt een kwaliteitskrant… :innocent:

wel opvallend: telegraaf anti mac, [url=http://www.parool.nl/]parool[/url] pro mac met de kwaliteit van de krant te vegelijken dus

[quote:2ab9b17ab9]Opnieuw lek in Apple OS X Apple-gebruikers moeten steeds meer risico houden met veiligheidsrisico’s door lekken in het besturingssysteem. Voor de tweede keer deze maand waarschuwt Apple voor een veiligheidslek in zijn OS X software[/quote:2ab9b17ab9]

Apple gebruikers moeten steeds meer risico houden ???
Wat is dat voor Nederlands?

Het parool brengt belangrijker nieuws

[quote:2ab9b17ab9]Onveilig Winamp populair bij hackers
DEN HAAG - In de populaire muziekspeler Winamp zit een ernstige fout waardoor hackers de controle over computers eenvoudig kunnen overnemen. Dat heeft de Waarschuwingsdienst, een ICT-afdeling van de Nederlandse overheid, gemeld.[/quote:2ab9b17ab9]

:?